Răspunde la: Ce filme am mai vãzut

#2932
_Maxim
Participant

Asadar…

1. WIPLASH i-a dat OSCARUL pentru rol secundar masculin lui J.K. Simmons + scenariu adaptat. J.K. a reusit sa adauge ceva unui film si-asa „peste bord”!
BIRDMAN este cel mai bun film al celui mai bun regizor. Interpretarea si scenariul sa fi fost eclipsate de dubla performanta a lui Inarritu? Michael Keaton face o revenire gen Mickey Rourke. Nici Mickey cu „Luotatorul”, nici Michael, acum, cu „luptatorul” lui (BIRDMAN) nu au impresionat Academia. Cat despre scenariu, in fapt o „idee” filmata cu virtuozitate, sa mai fi fost si finalul fortat? GRAND HOTEL BUDAPEST, prin comparatie, a avut o Poveste cu cap si coada, sau invers. Si asa a luat Oscarul pentru scenariu original, care n-a scos in evidenta actorii, multi, buni, pe rol.

2. IMITATION GAME a luat doar un Oscar pentru scenariu adaptat.
THE THEORY OF EVERYTHING s-a ales cu Oscarul pentru rol principal masculin, unul mai „complex”, de „compozitie” cum se spune: decaderea fizica si rezistenta psihica si mentala, lupta cu propria conditie. intru recunoasterea societatii pentru performanta sa. In IMITATION GAME, protagonistul se confrunta cu prejudecatile, dar „lupta” lui fiind autodestructiva, necunoscuta, asa cum nerecunoscuta i-a fost performanta lui. O performanta si o conditie secrete. O dubla paralizie. Prea putin material pentru un actor, fata de geniul paralizat din THE THEORY OF EVERYTHING, nu?

Din experienta BOYHOOD, Patricia Arquette s-a ales cu un Oscar pentru rol secundar feminine. Slaba consolare! Patricia ar putea fi oricand evidentiata pentru roluri secundare, nu neaparat intr-un film „invechit” bine (12 ani, nu?)
BOYHOOD va fi curand uitat.