EAST EUROPEAN COMIC CON

Vizualizare 10 articole - 1 la 10 (din 10 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #441 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Home


    http://www.facebook.com/eeccon?ref=ts&fref=ts

    http://en.wikipedia.org/wiki/East_European_Comic_Con
    East European Comic Con is a multigenre convention held annually in Bucharest, Romania. Is the most important event dedicated to fans of comics, animations, video games, as well as TV series and movies in East Europe.

    Events
    Visitors are able to attend and take part in various contests, video screenings, special sessions with movie and comics celebrities, as well as purchase products specific for this type of event. Among the contests being held at Comic Con, there is the well known Cosplay costume contest, where participants perform a short play while wearing the costume of a character from a comic, video game, animation or movie and imitate as well as they can the character’s gesture and behavior; a Quiz contest for those who love anime, manga, TV series, comics and video games. An important part of the event is represented by the PC and console video game competitions, organized with the help of Electronic Sports League Romania (ESL).

    Dupa 22 de ani, la Palatul Copiilor, are loc un eveniment hotarator.
    Se trage simbolic o linie la capatul tranzitiei prealungite post-comuniste cu rahane si tintini spre supereroi si pokemoni: de la primul salon national BD la prima conventie est-europeana de comics.

    Asa a inceput, in 1991, cu o intalnire istorica (…) BDC*, BDB** si PP***

    Valentin Tanase, domnul si doamna Pascal, Marian Mirescu, Mugurel Dionisie**** (foto Sorin Anghel, coordonatorul clubului BD de acolo 🙂 )

    ________________________________
    *Banda Desenata Craioveana: Iordache, Mirescu, Nita, Pirligras
    ** Banda Desenata Bucuresteana: Anghel, Arapu, Tanase (+Marinescu +Florea)
    *** Pierre Pascal sau BDAngouleme (director) sau BDGrenoble (fondator) http://festival-bd-gradignan.blogspot.ro/2010/09/prix-pierre-pascal-2010.html
    **** membru al BDIesene, alaturi de Radu Gavrilescu…

    #5515 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Clubul (“cercul”) de Desen si BD nu mai exista
    http://www.paco.ro/

    “Cercurile” de acum sunt putine si mai mult muzicale. Alte timpuri… 😕

    #5516 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Apropo de Pierre Pascal, scurt si cuprinzator, in linkul de mai sus:
    – Collectionneur et chercheur, a participé a tous les mouvements en faveur de la B.D.
    – Réalise en 1969 pour le compte du C.R.D.P. de Bordeaux la premiere Exposition B.D. sur HERGE
    – Produit avec PHILIPPE BORDIER la premiere série d’émissions télévisés consacrées a la B.D. en FRANCE
    – En 1977, le grand public le découvre lors de son triomphe a l’émission T.V. “la tete et les jambes” (catégorie B.D. bien sur)
    – Collabore a de nombreuses revues et a Sud-ouest Dimanche durant de longues années
    – Animateur et responsable de l’animation du Salon d’ Angouleme dés les origines, il en devient le Directeur en 1982
    – Représente la B.D. Française dans le monde entier
    – Crée le salon de Grenoble en 1990
    Participe a la promotion de la B.D. en Roumanie
    Décede, victime d’un virus en 1997

    – Colectionar si cercetator, a participat la toate miscartile in favoarea BD [a fost odata si in Franta…]

    – A realizat in 1969 pentru C.R.D.P. [Centru Regional de Documentare Pedagogica] din Bordeaux prima expozitie HERGE [creatorul lui Tintin]

    – A produs cu PHILIPPE BORDIER prima serie de emisiuni televizate consacrate BD in Franta [poate, odata, si in Romania – dar pe bune]

    – In 1977, marele public il descopera odata cu triumful lui la emisiunea TV “la tete et les jambes” (categoria B.D. bineinteles) [joc/concurs]

    – Colaboreaza cu numeroase reviste si la Sud-ouest Dimanche timp de multi ani

    – Animator si responsabil cu animatia al Salonului de la Angouleme de la inceputuri, si ajunge director in 1982

    – Reprezinta Banda Desenata Franceza in lumea intreaga

    – Creeaza salonul de la Grenoble in 1990

    Participa la promovarea Benzii Desenate in Romania

    A fost, in vremurile celea de tranzitie, de fuga de ceva spre nicaieri, pentru desenatorii care s-au bucurat de prezenta, concretetea, experienta si (mai nou🙂 expertiza lui (mai vechi🙂 intru implementarea benzii desenate pe meleagurile patriei noastre, un model (uman) de entuziasm, tenacitate, vivacitate, cumsecadenie, model refolosit partial si disposed of (sorry, my douce France!). Supranumele lui, de “Papa al Benzii Desenate Franceze”, de asemenea, a fost resapat. Pentru ca toate astea sa aiba un nume, trebuia sa existe si o BANDA DESENATA ROMANEASCA. Si de-aici, multe excese dogmatice si accese mitice [puneti accentul unde vreti]
    Pierre Pascal a fost unul dintre francezii care ne-au lasat usa deschisa in urma-le, cu un incurajant “Allons vers de nouvelles aventures! Dans la joie!” si cu un posibil “Advienne que pourra” in gand.
    (Sunt artisti care publica in Franta, care dau autografe la Angouleme, care lucreaza in Angouleme.. )
    Poate ca tot imitarea ne mobilizeaza, poate ca tot nevoia apriga de sincronizare ne energizeaza, cum ne taie capul, pana la urma… Neo-pasoptismul mai umbla o vreme cu prefixul in vine, iar marketismul nu se impiedica in mofturi culturale.
    Banda Desenata este mai bine numita ca oricand, cu avalansa de desene pe benzi moebiusiene, dar i se zice comics, iar pe de alta parte, de exemplu, prin protezarea BD cu SF si prin alte amalgamari firesti in necontrolabilul* nivel secund al culturii, apar spontan sprintare interspecifice “bedele” si “sefeuri”

    Poate fi 2013 o piatra. Pusa de hotar, ridicata, de moara, sau macar una de incercare, poate funerara…
    Something’s got to give.

    Din apropo in apropo: Andre Cheret, desenatorul de “rahane”, a primit premiul “Pierre Pascal” pentru intreaga activitate la acest salon bd (din link), din Gradignan http://www.bordeaux-gazette.com/Andre-Geret-est-le-prix-Pierre.html

    Mergem mai departe in pre-istoria (francofila) a bedelei romanesti pana la inceputurile pascaliene ale Salonului de la Angouleme:
    http://fr.wikipedia.org/wiki/Festival_international_de_la_bande_dessin%C3%A9e_d%27Angoul%C3%AAme

    Evidentiez cele spuse mai sus despre Pierre Pascal in doua extrase, deocamdata in franceza, pierduta fonic si chiar si filic, helas):
    “La premiere édition du festival d’Angouleme, alors nommé salon international de la bande dessinée, se déroule du 25 au 27 janvier 1974 dans l’aile désaffectée d’une partie du musée d’Angouleme. L’association organisatrice est présidée par Francis Groux, Jean Mardikian en est le secrétaire général, tandis que le festival lui-meme est dirigé par Pierre Pascal. Hugo Pratt signe la premiere affiche et Burne Hogarth, Harvey Kurtzman, Maurice Tillieux, André Franquin, Claire Bretécher, Gotlib, Fred, Tibet, Peyo, Roba, Jean Giraud sont présents. Cette premiere édition est un succes immédiat et accueille dix mille visiteurs”

    “En 1988, Jacques Glénat soutient Pierre Pascal pour déplacer le salon a Grenoble ou sa maison d’édition se trouve. Craignant qu’Angouleme perde son festival, le maire Boucheron décide d’augmenter le budget de l’édition 1989. Deux éditions se dérouleront a Grenoble en parallele d’Angouleme. En 1989, le successeur de Boucheron, Georges Chavanes, tranche en proposant d’alterner chaque année entre Angouleme et Grenoble malgré les protestations de Francis Groux…

    En 1996, le salon international de la bande dessinée change de nom pour devenir le festival international de la bande dessinée (FIBD).”

    “Prima editie a festivalului de la d’Angouleme, pe atunci numit salon international al benzii desenate [suna familiar?] se desfasoara din 25 pana pe 27 ianuarie 1974 in aripa dezafectata a unei parti a muzeului [din nou?] din Angouleme. Asociatia organizatoare este prezidata de Francis Groux, Jean Mardikian fiind secratar general, in timp ce festivalul este condus de Pierre Pascal. Hugo Pratt semneaza primul afis si Burne Hogarth, Harvey Kurtzman, Maurice Tillieux, André Franquin, Claire Bretécher, Gotlib, Fred, Tibet, Peyo, Roba, Jean Giraud sunt prezenti. Aceasta prima editie est un success imediat si primeste zece mii de vizitatori.”

    “In 1988, Jacques Glénat il sustine pe Pierre Pascal pentru a muta salonul la Grenoble unde se gaseste editura lui. De teama ca Angouleme pierde festivalul, primarul Boucheron decide sa creasca bugetul editiei 1989. Doua editii se vor derula la Grenoble in parallel cu Angouleme. En 1989, succesorul lui Boucheron, Georges Chavanes, transeaza propunand sa alterneze in fiecare an intre Angouleme si Grenoble in ciuda protestelor lui Francis Groux…

    In 1996, salonul international al benzii desenate isi schimba numele pentru a devein festivalul international al benzii desenate (FIBD).”


    * unde “critica”, atunci cand e, este agresiune

    #5517 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Ceasul al 13-lea, un nou inceput.

    #5518 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    …si a fost primul EECC, iar succesul ne reinnoieste sperantele…


    (foto Mihai Ionut Grajdeanu – Facebook)


    (foto Mihai Ionut Grajdeanu – Facebook)
    Tarabele desenatorilor (aici Mihai Ionut Grajdeanu si Alin Ivan-Vlady)


    Alin, reprezentantul Olteniei si Italiei, a oferit vizitatorilor “Vlady” in diverse forme (revista, autocolante, carti postale, dedicatii…), “COMIC+”, “Sanki”, “BDC” – din pacate nu si ultimul numar (3), ratacit in meandrele Postei!


    (foto: dezarticulat http://www.facebook.com/dezarticulat)
    Clar, un succes!

    #5519 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Au trecut 22 de ani.
    Si suntem aici.

    #5520 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Pe Facebook, in grupul “Comics”, este de putin timp un poll https://www.facebook.com/groups/150998601610366/
    care arata deocamdata asa

    unde culorile desemneaza votanti, care au acut una sau mai multe optiuni

    Cateva comentarii razlete:

    “Comic Con” este un concept, este un format, o structura organizatorica bine definita. Daca denumesti un eveniment asa, trebuie sa respecti “canonul”… de succes. Salonul, muzeul, cosplayul au caracteristicile lor si se pot imbina cu imaginatie dar si respectand niste principii organizatorice. Preferintele voastre dau dovada si de diferentele dintre manifestari. Poate rezulta din ele interesul mai mare pentru unele “modele” decat pentru altele, nevoia de unele si necesitatea… altora.
    S-or fi facut niste calcule si, pentru o prima editie, se pare ca n-au fost gresite. Un spatiu mai mare inseamna fluenta mai mare, prezenta si expunere mai mare si costuri/preturi in consecinta….Raportul costuri/preturi. Apropo de raport, luand in considerare numarul de vizualizari si cel de voturi, majoritatea par sa fie de parearea lui Viorel: niciuna din manifestari nu iese in evidenta dintre celelalte si nici ca implinire ale unei nevoi a creatorilor si nici a cerintelor pietei. Public ar fi, dar se pare ca eterogen, asa cum tind sa fie si manifestarile (implicit). Daca am lua noi lucrurile asa cum sunt si am incuraja evenimentele care aduna public, public care poate deveni mai aderent pe parcurs si mai constient de asta si in cele din urma… mai omogen, mai…fandom? Undeva se poate rupe cercul vicios [pomenit de V. Pirligras].

    Unele sunt de nisa, altele mai populare, unele mai vechi (poate invechite), altele noi (poate mai proaspete), unele personalizate, partizanate, altele adaptate, aculturante (adaptarea se poate face si la trenduri globalizante – spuneti-le cum vreti)… Am intrebat, ca pe fiecare in parte: Spune-mi, acum, care ti se pare mai misto?

    Nu avem multe voturi, nu urmeaza vreun studiu savant, ci voi exprima impresii, temeri, sperante…

    EECC a avut putin din toate. Aproape toate: n-a avut, de exemplu, un artist (autor BD) invitat, dar ar fi trebuit sa fie o vedeta, una care sa atraga atentia unui public (aparent) eterogen de la o manifestare mai „generalista”. Cu o PâRâială buna si o împlântare a imaginii artistului in memoria-tinta se poate rezolva. Poate la urmatoarea editie. Artistii invitati sunt apanajul „saloanelor” BD, a la mode franco-belge, cum sunt cele de la Iasi, de nisa „arhitecturala”, si de la Constanta – „francofon’, itinerant multi ani, inca din 1991, inainte de a se stabili turistic, la Constanta. Ar mai fi cel de anul asta de la Sibiu, ocazional, pare-se, de nisa familiala. Dar si aceste “saloane”; axate strict pe Banda Desenata, nu (mai)au finantarea necesara pentru invitarea unor “vedete”, in timp ce vedetele interne (nationale) sunt cam aceleasi, dintr-un anumit grup. Ce nu are EECC, dar nu mai au saloanele (care au avut) : concursuri cu premii pentru BD. La Constanta, supravietuieste un concurs pentru copii care a ajuns local. Asadar, nici aici diferentele nu avantajeaza sau dezavantajeaza vreuna din manifestari. La noi, competitia este debordanta si este sublima, dar competitivitatea lipseste cu desavarsire. Prin format, un ComicCon este un targ anual de falire, o mare „sarbatoare a recoltei” industriei, cu invitati de diferite calibre, intr-un cadru larg, industrios, iar salonul, ofera un cadru festiv-elitist intalnirii unui public avizat cu personalitati si confera pretuire celor mai merituosi din anul scurs de la editia precedenta, onorandu-i cu premii pe masaura, incarcate de valoarea pe care un juriu le-o poate da. Cate dintre acestea sunt reale, realizate si efective ? Inclin spre varianta Comic Con, fie cea din Bucuresti fie cea din… Bucuresti, fie cea japonizanta de la… Bucuresti. Ultimul, Otaku Fest, ca veni vorba, are mult Cosplay, „Cam dublu”, fiind „Atractia PRINCIPALA” (Akira Lord) fata de EECC, cu care se poate compara, fapt ce nișează mai mult evenimentul.
    Pe pagina grupului “Comics” de pe Facebook, dintr-un punct de vedere exclusivist aceste evenimente ar trebui sa exista in masura in care exista „productie BD”. in consecinta, ele n-ar trebui sa existe. Punctul de vedere opus ar fi acela al determinarii Fondului de catre Forma, dar este unul inconstient, primitiv, gen “sa avem si noi falitii nostri”, revenind la Caragiale. Iar ca sa va fac si un desen : un bosiman care venereaza o doza goala de Coca-Cola cazuta dintr-un avion, un pigmeu care si-a impletit din nuiele si paie un celular cum a vazut la un medic de la Crucea Rosie, un cocalar care… Care.

    Sunt si voci nationalizante:
    „…in toata turma asta datatoare de lapte bedeistic avem nevoie si de cativa ciobani cu caini ageri ca sa stie cum sa intoarca oile!”
    „La prima editie comic con Bucuresti, autorii romani de la aleea artistilor au fost nevoiti sa-si cumpere bilete, mi s-a parut ridicol, autorii romani nu au avut badge-uri. (…)Sustineti , organizati si promovati festivale/saloane autohtone de carti si benzi desenate pentru copii.”

    Cred ca aceste voci sunt ale creatorilor de benzi desenate, tanjind dupa o scena mai familiara si mai putin competitionala, si ale parintilor, mai familiarizati cu statornicii eroi folclorici, decat cu ademenitorii straini…
    Mihai Ionut Grajdeanu face apel la promovarea artistilor romani si a personajelor din povestile romanesti.
    Ce s-a realizat pe aceasta linie nationala? In benzi desenate, mai des au fost preluate basme, precum si povesti/povestiri de Ion Creanga. Cele mai recente realizari au fost o serie de 4 reviste BD cu Harap-Alb, in care elementele „romanesti” sunt rare (understatement), iar cele narative sunt cele de „pilot” in care personajele se intalnesc si arata ce-s in stare, inlocuind emfaza Minunii populare cu hiperbola Marvelului contemporan, si un prim volum cu „Amintiri din copilarie”, respectuos scrierii hatrului moldovean, mediat de un grafism plin de lumina si umor.

    Aceste voci sunt voturi pentru europenele „saloane BD” si pentru un proiect de promovare si expunere a benzii desenate romanesti, cu un nume deconcertant: „Muzeul benzii desenate”. care are, in consecinta, un singur, acelasi, entuziast vot national.

    Concluziile se mai coc, dar pana acum avem un clasament „SHOW-OFF”, cu unul by the book in frunte, urmat de o imitatie „nationala”. Pe locul 3, un Otaku Show-off, fara concurenta, pentru ca aduna Forta Nerdy/Manga/Anime/Cosplay. Minoritatile sunt mai solidare. Locurile celelalte sunt ocupate de… spiritul salonard al bedefililor. Aici puteau sa mai figureze alte, vremelnice, saloane provinciale, precum cel de la Oradea, Sibiu, Caracal, poate cu un acelasi vot national-entuziast, dat, paradoxal, unui Show-off personal si, doxal, impopular. Impopular si impracticat de bedeasti*. Iubirea de BD e un zid.

    (va urma)

    _____________________
    * introduc termenul, bedeast. pentru a face o diferenta necesara – o tintuire terminologica in vanzoleala bedefililor si bedeistilor – alaturi de cel de fandom.

    #5521 Răspunde
    _Maxim
    Participant


    Astazi s-a maii adaugat un vot unic pentru EECC – fata de graficul de mai sus.
    Din cele sapte voturi de acum, cinci sunt unice, iar doua au mai fost date la alte doua evenimente similare, chiar daca unul este de nisa, “Manga”

    #5522 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    Constatam ca la Iasi, din 2009, au fost “bienale” BD cu diverse denumiri.
    Asadar, in 2009 a fost “primul Salon de benzi desenate”, zis si “BEDON”.
    In 2011 a fost Salonul international de benzi desenate “Arhitectura in BD”. In 2013, in aceasta seara, se vor deschide “Zilele benzii desenate”, cu un public bine definit: “pentru copii si adolescenti” – sintagma capitalista, care a luat locul celei comuniste “pentru copii si tineret”.

    Poate ca ar fi mai bine ca provincia sa apara in acest poll doar cu numele oraselor in care se intampla “chestii” BD.

    http://ceascadecultura.ro/ServesteArticol.aspx?idart=3668
    Adrian Cioroianu, invitat special la Zilele benzii desenate

    Pe 20 iunie, in cadrul Zilelor benzii desenate, parte a Festivalului de Carte si Autori pentru Copii si Adolescenti de la Palatul Copiilor din Iasi, va avea loc un moment extrem de interesant, pregatit de organizatori: o discutie a istoricului Adrian Cioroianu, mare iubitor al benzilor desenate, cu fanii BD privind punerea in benzi desenate a clasicilor romani: Creanga si Caragiale.

    In perioada 15-20 iunie, Festivalul International al Educatiei, organizat de Asociatia PROEVENT si Primaria Iasi, va oferi tinerilor si copiilor o serie de evenimente incluse intr-o sectiune ce le este dedicata integral.
    Zilele benzilor desenate (18-20 iunie) vor incheia aceasta sectiune, cu o serie de ateliere si prezentari oferite de cei mai buni desenatori din Iasi si din tara.

    Sectiunea dedicata copiilor si adolescentilor din cadrul FIE include un Festival de Carte si Autori pentru Copii si Adolescenti, prezentari si ateliere de creatie, precum si Zilele Benzilor Desenate. Acestea din urma sunt programate pentru intervalul 18 – 20 iunie, fanii BD fiind asteptati la ateliere si prezentari cu si despre benzile desenate.

    Deschiderea Zilelor Benzii Desenate (BD) va avea loc pe 18 iunie, la Palatul Copiilor, cu Vernisajul expozitiei de carte obiect si ilustratii a studentilor specializarii Grafica, de la Facultatea de Arte Vizuale si Design, Universitatea de Arte “G. Enescu” din Iasi, la care vor participa prof. Atena Simionescu, Alexandru Ciubotariu, directorul Muzeului Benzilor Desenate din Bucuresti, si Serban Andreescu, autor BD.

    Tot pe 18 iunie va fi lansat si volumul BD “Amintiri din copilarie”, aparut la Editura “Adenium”. “Aventurile prin care trece Nica nu sunt mai putin palpitante decat cele prin care trec Tom Sawyer si Hucklebbery Finn si pot atrage interesul cititorilor de la cele mai mici varste”, considera scriitorul Liviu Antonesei, unul dintre cei implicati in acest proiect.

    In cea de-a doua zi, iubitorii BD vor putea participa la o discutie cu Alexandru Ciubotariu, despre Muzeul Benzilor Desenate. De asemenea, echipa “Avem si noi eroii nostri” din Bucuresti va prezenta revistele “Comics”, o publicatie online de comics si benzi desenate, si “Harap-Alb”, singura revista profesionista de benzi desenate din Romania, gandita in stilul benzilor desenate Marvel/DC Comics.

    Pe 20 iunie, in ultima zi a Benzilor Desenate, Palatul Copiilor va fi gazda prezentarii cartii “ABC…BD”, a cunoscutului autor de benzi desenate Mati Botezatu.
    Dupa prezentare, va avea loc un moment extrem de interesant, pregatit de organizatori: o discutie a istoricului Adrian Cioroianu, mare iubitor al benzilor desenate, cu fanii BD privind punerea in benzi desenate a clasicilor romani: Creanga si Caragiale. La inedita intrebare “Daca ati putea sa locuiti intr-o carte, care ar fi aceasta?” Adrian Cioroianu a raspuns: “N-as vrea sa locuiesc intr-o carte, ci sa ma misc acolo! As vrea, de exemplu, sa merg pe marile lumii alaturi de Corto Maltese, eroul meu preferat de banda desenata (si creatie a genialului artist BD Hugo Pratt)”.

    Toate cele trei zile vor cuprinde si ateliere BD in aer liber, organizate in Curtea Palatului Copiilor. Destinate celor cu varste cuprinse intre 7 si 14 ani, atelierele vor implica o serie de activitati orientate catre construirea unor benzi desenate pornind de la trei teme ce vor fi lansate zilnic. Copiii vor fi indrumati de Serban Andreescu si de Mati Botezatu, precum si de studentii specializarii grafica de la Universitatea de Arte din Iasi.

    Articolele despre evenimentele BD inca mai contin erori si mai fac uz de o exprimare care, in ciuda inlocuirii unor sintagme “comuniste” cu altele, ramane una inflationista. Afisul manifestarii contine mai multa informatie si intr-o forma, inevitabil, mai concisa. Observati banda neagra de jos, care ar parea sa figureze ceva subteran!

    In alta parte, avem si scurte considerente asupra BD::

    În cadrul FIE pentru copii vor avea loc Zilele Benzilor Desenate, un eveniment de mare amploare ce va invita tinerii participanţi şi nu numai, la ateliere şi prezentări cu şi despre benzile desenate.
    Fiind o formă de artă, benzile desenate apelează adesea la formele neconvenţionale şi inovatoare de exprimare. Acest concept adună din ce în ce mai mulţi adepţi din întreaga lume, devenind un domeniu complex şi fascinant. Zilele Benzilor Desenate vor reuni specialişti din acest domeniu, care vor introduce publicul în lumea ilustraţiilor.

    Evenimentul va debuta cu vernisajul expoziţiei de carte obiect şi ilustraţii a studenţilor specializării Grafică, Facultatea de Arte Vizuale şi Design, Universitatea de Arte G. Enescu din Iaşi. Manifestările vor continua cu lansări de volume, prezentări susţinute de specialişti şi artişti şi ateliere de creaţie pentru copii. Invitaţi sunt mari artişti din lumea benzilor desenate, autori şi colecţionari printre care: Adrian Cioroianu (istoric, fan BD), Alexandru Ciubotariu (autor BD, autor al volumului Istoria Benzii Desenate în Romania, director al Muzeului BD Bucuresti), Octav Ungureanu (editor al revistelor BD Comics şi Harap Alb), Şerban Andreescu (autor BD, autor al volumului Inimă de broscuţă), Silviu Teodor Stanciu (designer) şi Mati Botezatu (colecţionar BD Iași). Toţi vor povesti, vor împărtăşi şi vor discuta despre acest mijloc de exprimare.

    Participanţii vor putea, aşadar, să se bucure de mari creaţii ale artiştilor, să primească noi informaţii din domeniu, să cunoască artiştii din spatele poveştilor, să împărtăşească impresii şi păreri şi să participe la forme interactive de învăţare şi lucru.
    Sursa: fieiasi.ro

    http://www.live-iasi.ro/evenimente-iasi/357-zilele-benzilor-desenate/event_details

    #5523 Răspunde
    _Maxim
    Participant

    +1 = 10 🙂
    “Deci este vorba de un mini New York ComicCon, cu bilete de intrare, asa cum trebuie. Avesta este drumul spre succes. Sa fie comercial si divers si sa stea pe picioarele lui. Actori, jocuri, bd, etc.” (Sandu Florea)

Vizualizare 10 articole - 1 la 10 (din 10 în total)
Răspunde la: Răspuns #5518 în EAST EUROPEAN COMIC CON
Informația ta: