Lumea BD – Corespondente

Acasă Discuții Diverse Lumea BD – Corespondente

Acest subiect conține 120 de răspunsuri are 9 voci și a fost actualizat ultima dată de _Maxim _Maxim acum 6 ani, 3 luni.

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 121 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #207 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Lumea BD n-are granite. Nici macar „stilurile”, „manierele” nu-s de ajuns de definitorii si… separatiste.

    #1435 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Sfirsit de ianuarie 2005, se numara premiile la Festivalul International de Bd de la Angouleme si se reinnoiesc stocurile in librarii.
    Ca si la Oscaruri, nu prea exista surprize, dar totusi anul asta, cinste lui Zep, palmaresul e mai colorat si mai international.
    Cine e Zep, daca nu stiati, este creatorul lui Titeuf, marca inregistrata a boracului francez cu mot in frunte si consola intre miini, nr.1 la vinzari, revista nominala si desene animate, Titeuf, enfin, bref, este le chouchou des Francais.
    Dar Zep, care luase Marele Premiu in 2004, si-a salvat onoarea.
    Marjane Satrapi, personal favourite, cu Poulet aux Prunes, mmmm, Pui cu prune, obtine premiul pentru cel mai bun album, dupa ce in 2001 pentru Persepolis luase premiul pentru primul album. Satrapi nu paraseseste spatiul natal-Iranul, pentru a reda cronica unui destin surpat, Naser Ali Khan, muzician, unul din cei mai fini cintareti de tar, (intrument traditional iranian asemanator cu vioara) caruia nevasta ii distruge instrumentul si acesta pierde gustul vietii si cel al felului de mincare preferat, pui cu prune. Naser se lasa sa moara si revede frinturi dintr-o existenta ratata, nedusa niciodata pina la limita. Intre trecut, prezent si viitor, scenariul deseneaza o atmosfera incarcata anuntind tensiunile de mai tirziu de pe vremea Ayatollahului.

    Premiul primului album – un nou venit pe scena franceza dar care are deja fani in SUA.
    Alex Robinson, cistigator deja al unui premiu Eisner in 2001, si (pour les connaisseurs) participant la o 24h Comics Day, este publicat in Franta de Rackam cu Box Office Poison (Top Shelf Production).
    Un fel de Friends revizitat, dar cu mai multa atitudine si personaje unice in felul lor, chiar daca toate par luate din Clerks de Kevin Smith. Putin schizofreni, paranoici, maniaco-depreseivi, egomaniaci, virgini la 24, ce sa mai, new-yorkezi. Mai adaugam si o poveste de dragoste si pe autorul suprem de banda desenata, Irving Flavor, care a creat cel mai popular supererou din istoria benzilor desenate si dupa-aceea l-a dat altcuiva, un stil grafic nuantat, hilar si emotionant, si avem de Mal en Pis, titlul francez.

    Detinatorul Premiul Patrimoniului este si detinatorul cunoasterii supreme, al serenitatii interioare, intelepciunea intruchipata, specialistul non-fiintei, aventurosul curcubitaceu clorofil, membru al Colegiului de Patafizica, Maria Sa Le Concombre Masqué. Dixit

    La capitolul Bd in serial, eroul este Lewis Trondheim , francez mai american decit Crumb, cu Les Formidables Aventures de Lapinot. Lumea animalelor se potriveste ca o manusa pentru a descrie micile drame care ne balizeza zilnic existenta.
    http://www.pastis.org/lewis/Lapinot.html

    Bon, si daca s-au mai dat premii, moi, je m’en fous, ca atit am avut de zis. Si-am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa.

    #1436 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Lista editurilor independente in Franta si citeva din cele mai interesante titluri aparute:
    (Atrabile, Bülb, Charrette, Cornelius – David Boring de Daniel Clowes, Drozophile, An 2, Ego comme X, FLBLB, Groinge, L’Ampoule, L’employé du moi, La boîte d’aluminium, La comédie illustrée, la Past?que -Comment ne rien faire de Deslile, Shitty Art Book si Labirintul lui Kratochvil de Mahler, Le Potager Moderne, Le Seuil, Les 400 coups, Les Requins Marteaux, Les R?veurs, Les Taupes de l’Espace, Mécanique Générale, MPF Editions, Onabok, PLG, Rackham, Six pieds sous terre- Welcome to the death club de Winshluss, Vertige Graphic – Ghost World de Charles Burns, Sin City de Miller, Reinventarea benzii desenate de Scott McCloud, Ballades – Moebius ilustreaza poeme de Villon,Ah, ou sont les neiges d’antan………………. )

    Groinge publica o revista de critica de banda desenata de 2 ori pe an ComixClub in format A5, un fel de Cahiers de la BD, care alterneaza texte, comentarii, dezbateri, benzi desenate, cu multe contributii, intr-un stil viu colorat.

    Le Comptoir des Indépendants este o structura care se ocupa de difuzarea in librarii a editurilor independente franceze dar si a albumelor si fanzinelor straine. Gratie Le Comptoir am putut sa gasesc Warburger si Madburger intr-o librarie dijoneza.
    5 rue Hoche
    93100 Montreuil • France
    tél : 01 56 93 45 10
    fax : 01 56 93 45 19

    #1437 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Pe 3 ianuarie 2005, se stinge din viata Will Eisner, directorul corporatiei American Visual, patronul spiritual al premiilor ce-i poarta numele, DAR MAI ALES unul din cei care a definit, ca stil si structura, genul de roman grafic.
    Artist care a ridicat benzile desenate de la titulatura de Ťfunny booksť, amuzament facil si superficial pentru adolescentii in cautare de modele la romane pentru adulti, coborindu-le apoi in tenebrele cartierelor periculoase, in mocirla unui oras vazut ca printr-un geam murdar sub efectul unei ploi reci (the Einser Spritz).

    A fost profesor la Scoala de Arte Vizuale din New York si teoretician al genului: Comics and Sequential Art si Graphic Storytelling sunt carti care pun bazele unui vocabular si unei gramatici, insistind pe lectura imaginii, nu numai a textului, pe timingul, compozitional si intern, cadrul si expresivitatea anatomica.
    Suportul il ofera prima sa creatie in banda desenata The Spirit, aparuta intre 1940-1952. Simtul decupajului, inovatiile narative, deschiderile de cadru foarte elaborate fac din The Spirit un must pentru orice amator de banda desenata. Ironia muscatoare a textului, umanitatea personajului, The Spirit, un justitiar mascat care ajuta politia in misiunile de prindere a criminalilor si care n-are nimic „super”, e din carne si oase, n-are puteri extraordinare, nu e Batman, nici Superman, e doar altfel, mai special….Dar pe the Spirit, nu-l intereseaza gloria, iar in evolutia ulterioara a povestii, devine doar pretext. Cotidianul, comedia umana in tot ce are ea mai ordinar, mai tragic, mai emotionant sunt vazute intr-o perspectiva fluida, adesea telescopica, niciodata dintr-un singur unghi.
    In ceeea ce priveste technica imaginii si deturnarea cadrului clasic, influenta generata de The Spirit se poate compara cu revolutia creata de Citizen Kane.

    In spiritul acestor teorii, a creat A contract with God (1978), o serie de romane grafice care au avut ecou in breasla desenatorilor, astfel, in anii ’80 3 autori vor respecta labelul roman grafic: Art Spiegelman cu Maus, Alan Moore si Dave Gibbons cu Watchmen si Frank Miller cu Batman: The Dark Knight returns.
    Enciclopediile il considera unul din creatorii benzii desenate moderne. Influenta lui este evidenta in special asupra generatiei ’80: Michael Chabon, Neil Gaiman, Scott McCloud (a carui lucrare critica Understanding Comics este urmarea la Graphic Storytelling). Dar tehnicile lui inovatore sunt un bun comun.
    RIP

    #1438 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    ” A Contract With God and Other Tenement Stories” nu e serie de graphic novels, ci un singur graphic novel, o colectie de 4 povestiri grafice mai exact. Ca a fost urmat de altele in acelasi stil (To the Heart of the Storm, The Dreamer, Last Day In Vietnam etc), OK, dar nu inseamna ca a generat o colectie de romane grafice. Teama mi-e ca e o traducere slaba a termenului.

    Understanding Comics nu e urmarea la Graphic Storytelling (nici n-ar avea cum din moment ce nu au acelasi autor 🙂 ) ci in acelasi timp mai mult si mai putin decat GS – un tribut adus lui Eisner (a carei filiatie o revendica) si o incercare ambitioasa de a spune nu doar cum sa faci BD, ci si cum sa citesti si de ce sa creezi BD.

    #1439 Răspuns

    Anonymous
    Participant
    #1440 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Because you demanded it, the SPX Anthology is returning to its roots by doing away with themed issues and reclaiming its role as the nation’s finest showcase for an uninhibited range of today’s best alternative and art comics. In addition to doing away with the theme the anthology will be assembled under the guidance of Guest Editor Brian Ralph, author of the acclaimed books Cave In and Climbing Out.

    „After three years of themed editions, we decided it was time to get the book back in line with the spirit of the convention and once again make it a showcase for what today’s alternative comics scene is all about,” says the book’s co-editor Chris Pitzer.

    „We were thrilled when Brian Ralph stepped up to act as guest editor for this year’s book,” says Charles Brownstein, Executive Director of the CBLDF which publishes the benefit book. „Brian’s part of the group that established SPX as a haven for quality small press and hand made comics, having been through Fort Thunder, and the late nineties small press revolution that brought companies like Top Shelf, Highwater, and ReddingK in with a passion for reinvigorating the indy comics scene. We’re thrilled to have his eye selecting the comics that define the small press comics scene of 2005.”

    Brian Ralph says, „This book will showcase the best work of the underground and the alternative, whether the artists are self published or unpublished. I really look forward to seeing what people send in. I’m going to be looking for a great variety, from the high gloss to comics that push the envelope a little more. Even stuff that makes you ask, ‘is that a comic?’ This is a fantastic opportunity for up-and-coming cartoonists to appear in print alongside the more established artists.”

    Chris Pitzer adds, „This is what everyone in the indy comics scene has been asking the anthology to be, and now that it’s back we want the best stuff everyone has to offer. Tell the story you have to tell, show the world what your comics are all about, and make the 2005 SPX Anthology the definitive almanac of the indy comics scene.”

    The Details:

    Length: As long as it takes for great comics. Please do not include title pages, fake covers, or any other sort of lead-in. Dive right into that comic.

    Deadline: Submissions must be received no later than June 30, 2005.
    Please plan accordingly as overnight delivery can be very expensive.

    Format: Please send your submissions, if at all possible, in an electronic format. Art should be scanned in at 800dpi bitmap tiffs (unless your art has tones, then grayscale). If you do not personally own a scanner, many copy centers such as Kinko’s now have scanning facilities. The dimensions of your artwork should be as follows:
    -Page (trim) size: 6.625″ x 9″
    -Live image area: 5.375″ x 8″
    -Bleed image area: 7.125″ x 9.5″

    Delivery: Please do not send original art. Submission packages will not be returned. CD-ROMs are preferred over ZIP disks. You must also include a print-out of your submission with the package. Please send your labeled discs and hardcopy printouts to:
    SPX 2003 Anthology Submission
    c/o Big Planet Comics
    426 Maple Avenue East
    Vienna, VA 22180
    703-242-9412

    Please include the following information with both your hardcopy and electronic submission: Name, address, email, title of story, page count of story

    FedEx, UPS, and the United States Postal Service all have package tracking abilities. Please do not call to check on the status of your mailing. (Stay tuned for FTP or e-mail delivery methods.)

    #1441 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Romania si romanii in BD:
    1. Le Petit Léonard 063
    Ed. Faton, 09.2002
    Brancusi in BD de Goux
    2. Gipsy. 4, Les yeux noirs – de Thierry Smolderen (sc.) si Enrico Marini (des.)
    Ed. Dargaud, 09.1997
    Romania. „Conducatorul” e mort. Tiganii sarbatoresc. Peste 25 de ani, unul din acei tigani devenit Gipsy, soferul de camion. Se afla la frontiera ceha intr-un context de o rara violenta si de contrabanda de tot felul. Mafii rusesti, asasini, traficanti, in devalmasala…
    3.Tatiana K. 2, Strigo? – de Francois Corteggiani (scen.) si Felix Meynet (des.)
    Ed. Dargaud, 04.2001
    Continuarea a vol. 1. Tatiana, „mercenarea ecologica”, traieste iar un scenariu rocambolesc la discretia serviciilor secrete diverse (mafia rusa, armata secreta a Vaticanului), din Tahiti in Romania…Ea pare sa traiasca iar si iar intr-un univers destul de schematic in ciuda informatiilor despre era Ceausesc si refugiatii din regimurilor dictatoriale din est.
    4. Tatiana K. 3, Le stygmate de Longinus – de Francois Corteggiani (scen.) si Felix Meynet (des.)
    Ed. Dargaud, 02.2004
    Tatiana este tot pe urmele lui Strigoi, un savant genetician periculos instalt in Romania. O regasim in aripile neterminate ale unui palat al lui Ceusescu sau intr-un castel din Valahia demn de Dracula. Acesta din urma ar fi creeat o clona a lui Cristos cu complicitatea Vaticanului…
    5. Valérian. 18, Par des temps incertains – de Pierre Chirstin / Jean Claude Mezieres
    Ed. Dargaud, 08.2001
    Christin nu iarta nimic: ii pune pe Dumnezeu, Satana si Isus in scena in universul spatio-temporal al lui Valerian, totul amestecat cu o multinationala care creeaza clone! Doua centre (unul in Romania, celalalt in Africa de Sud) le fabrica, fapt ce-i displace profund unui Dumnezeu furios.
    6. Wayne Shelton. 3, Le contrat – de Jean Van Hamme/Thierry Cailleteau (scen.) si Christian Denayer (des.)
    Ed. Dargaud Benelux, 11.2003
    Wayne Shelton are o noua misiune si are de a face si cu romani.
    7. Je suis légion. 1, Le faune dansant (I am legion. 1, The Dancing Faun) – de Fabien Nury (scen.) si John Cassaday
    Ed. Humano?des Associés, 05.2004
    Decembrie 1942. Sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial este indecis. Nazistii lucreaza la o arma secreta in Romania. Membrii serviciilor secrete testeaza o fetita de zece ani capabila sa controleleze mintile. Rezistenta romana se organizeaza pentru a-i ucide pe demnitatii SS din Transilvania. In Anglia, un politist londonez ancheteaza moartea unei persoane importante golita de sange. Cele trei intrigi par legate prin intermediul unui personaj manupulator, un soi de vampir contemporan…
    8. Jérôme K. Jérôme Bloche. 7, Un oiseau pour le chat – de Alain Dodier
    Ed. Dupuis, 1991
    Jérôme face cunostinta cu un somer roman care fura pentru a-i plati fiicei, Milena, studiile. Exmatriculata din colegiu, ea pleaca-n lume si are o serie de intalniri neplacute. Jérôme incearca sa o gaseasca…
    9. La fille aux ibis* – de Frank Giroud (scen.) si Lax (des.)
    Dupuis, 05.1993
    Stoian Mirtzu eset un institutor roman care a avut ghinionul de a se indragosti de una dintre elevele sale, care-l costa zece ani de inchisoare. La iesirea din inchisoare, Stoian o regaseste pe tanara pe care a iubit-o, reprezsentata pe un timbru postal! De atunci, Stoian se va tot cauta sa inteleaga ce cauta ea acolo. Reperata, „fata cu ibisi” devine o prada care-i scapa, un mister care se adanceste. Cheile apar in plina insurectie la Bucuresti (1989-1990)
    *album lansat si la Salonul Intrenational BD, Craiova, 1993, unde au fost prezenti si autorii
    10. Un voyage au coeur de la temp?te – de Will Eisner
    Ed. Comics – USA, 1991
    „Calatoria” este a unui nepot al unui negustor roman stabilit in New York in 1880, a carui mama s-a casaatorit cu un pictor vienez care fugise de razboi care cu greu suporta rasismul italienilor si teroarea irlandezilor.
    11. Dracula. 1 – de Hippolyte
    Ed. Glenat , col. Carrément BD, 10.2003

    Interpretarea lui Hippolyte este impresionanta. Respectand opera, el a ales un tratament grafic care te face sa uiti opera literara.
    12. Louis le Portugais – de Jean-Philippe Stassen
    Ed. Dupuis, col. Aire libre (Marcinelle), 09.1996
    Mahala, somaj, drog, furt, Sida, familie de romani saraci, adolescenti in cautare de bani: viaia lui Louis nu este deloc usoara…
    13. Mort de trouille. 3, Maléfice et mandragore – de Virginie Vanholme (scen.) si Mauricet (des.)
    Ed. Casterman, col. Premiere ligne (Brixelles), 05.2003
    Halloween. Max si Robin descopera ca unul dintre colegii lor a disparut… tocami cand o noua colegasoseste la colegiu, Emma, de origine romana. Emma este o vrajitoare cu talente redutabile in cautare de tineir victime pe care-i transforma…

    #1442 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Une jeunesse sovietique de Nikolai Maslov, publicata in Franta, in 2004, de Denoel Graphic, (editura destul de noua si indrazneata care practica foarte mult traducerea), face figura de OZN grafic dupa cum declara insusi editorul francez. In raionul dedicat independentilor, care incepe sa ocupe din ce in ce mai mult spatiu in orice librarie care se respecta, o coperta cu portretul in carbune al unui tinar soldat sovietic, zimbet de mort-viu, steaua sovietica si un titlu sec, care ma face sa ma gindesc la un bildungsroman.
    Totul in alb-negru, stilul voit scolaresc, dar naiv si autodidact in acelasi timp, un creion timid care de-abia atinge hirtia ca si cum fiecar caseta e vazuta prin ceata. Citeva repere spatio-temporale, Siberia, Mongolia, Moscova, 1957, 1972, balizeaza fluxul constiintei unui om simplu, impresionant-pentru ca rezista, impresionat- pentru ca priveste si se incarca cu suferinta altora, impresionist- pentru ca-l adora pe Monet. ŤO imaginatie sanatoasa gaseste intotdeauna modalitatea de-a se exprima in forme simple, accessibile tuturor.ť
    Exista aici o inocenta dureroasa a privirii care nu face decit sa redea fidel agonia unei lumi incarcerate, indobitocite si redusa doar la stadiul de recipient pentru vodca. Totul se masoara in vodca, se traieste pentru vodca si vodca ii tine in viata. ŤO realitate cum nu se poate mai simpla: cind faci parte dintr-o turma, nu mai conteaza daca esti primul sau ultimulť. E simplu ca individul nu mai exista, ca exista concepte: Arta Sovietica, Viata Sovietica, Lumea Sovietica, ca oamenii isi refuza dreptul la constiinta si la libertate si daca nu sunt inca marionete e pentru ca trebuie sa faca munca patriotica.
    Iar vodca e combustibilul care ii tine in viata.
    E simplu, e sec, e trist, oamenii mor, fabrici si uzine de fotolii pentru handicapati produc armament in masa.
    La Moscova se viseaza in anii 70: Marlboro, Deep Purple….
    In Siberia, un adolescent asculta in anii 50 RFI si se intreba ce se poarta pe Champs-Elysees…..
    Un editor francez din Moscova a facut ca o parte din el sa ajunga si pe Champs-Elysees, si pe St. Germain si in majoritatea librariilor din Franta.
    Ma intreb cum ar arata o tinerete socialista sau una democrata?

    #1443 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Estetic e super ok; mi-as fi dorit sa fie mult mai lent si mai putin tarantinesc, caci QT este guest-director($1 pentru contributia efectiva la o scena din episodul 2) dar structura pe povesti, personagejele care tranziteaza, umorul rosu si negru din gaguri ii apartin mai mult lui decit d-lui Spy Kids-Till-I-Die.
    Si nu l-am ochit, la rumeur dit ca are o cameo appearence in povestea n3 „That Yellow Bastard”, shame on me………….
    Mickey Rocks!!!!!!!!
    Bruce why doesn’t he get killed in the first 5 minutes?
    Clive Owen suprisingly funny Si gagicile…numai de n-ar vorbi, bune sa-ti clatesti ochii, desi sincer nu fac nici o diferenta intre Jessica Alba si Brittany Murphy si nici ca-mi pasa…sunt undeva intre nimfe si peripateticiene, dar
    fara sarm personalitate sau agresivitate. Parca femeile lui Miller chiar erau femei..

    #1444 Răspuns

    DARIZ
    Participant

    …Tarantin-o ….nu mai merge…E consumat. nu mai e nimic de zis in cazul lui. A spus prea multe. Am intzeles ca a fost platit 1 dolar pentru sinciti…cool! Dar mai bine nu se baga…s-a simtzit iz de Kill Bill tot filmu.
    In rexst cum zicea si Gospo: BD in film. Cam trasa de par povestea cu marv care vrea sa razbune o noapte de sex …cmooonnnn!!!!! Si chestia cu canibalu cintaretz….mmm mmm. Oricum un film celebru, un bede si mai celebru.

    #1445 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Hey Comics Fans,

    The big wave of Top Shelf and CBLDF summer announcements continues with:

    — New Online Comics at topshelfcomix.com
    — Top Shelf Cartoonists Appearing At The San Diego Comic-Con
    — Top Shelf Harvey Awards
    — New Books — Hot Off The Press
    — Four Exciting September Releases — In PREVIEWS Now
    — OWLY (VOL 3): FLYING LESSONS by Andy Runton
    — WILL YOU STILL LOVE ME IF I WET THE BED? by Liz Prince
    — THE SURROGATES #2 (OF 5) by Robert Venditti and Brett Weldele
    — SENSES: SEQUENTIAL ART ANTHOLOGY Edited by John Lowe/SCAD

    — The CBLDF Takes Action In GA Case — Files Four Motions To Dismiss
    — The CBLDF Moves to New York

    Your friend thru comics,

    Chris Staros
    Top Shelf Productions
    PO Box 1282
    Marietta, GA 30061-1282
    USA

    moc.x1544562560imocf1544562560lehsp1544562560ot@si1544562560rhc1544562560
    http://www.topshelfcomix.com

    Top Shelf Productions® and the top shelf logo are registered trademarks of Top Shelf Productions, Inc. All rights reserved. Top Shelf publications are available (or can be ordered from) wherever graphic novels and books are sold, and are distributed worldwide to the book trade by Diamond Book Distributors, and to the comics „direct market” by Diamond Comic Distributors, Last Gasp, FM International, Cold Cut, Red Route (UK), and Top Shelf Productions.

    #1446 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    After more than a decade headquartered in Northampton, MA, the Comic Book Legal Defense Fund has moved its offices to New York City.
    The Fund’s new office is located at 271 Madison Ave, Suite 1400, New York, NY 10016, just around the corner from Grand Central Terminal
    and mere steps to the New York Public Library. The phone number remains the same 1-800-99-CBLDF, and the contact e-mail remains „*protected email*” for general inquiries, and „*protected email*” for Executive Director Charles Brownstein.

    „This move represents an investment in the Fund’s future,” CBLDF Executive Director Charles Brownstein said. „Making the leap to New York affords us better proximity to the comics and legal communities that we rely upon to perform our mission work. It also allows us to work with a larger base of volunteers and to tap into the vast creative community that the city enjoys. With the Fund turning 20 next year, we’re looking to this move as a way to lay a foundation which guarantees that we’ll remain a strong and active force defending comics’ First Amendment rights for decades to come.”

    CBLDF President Chris Staros says, „I’m very excited about the CBLDF’s move to New York. While the Fund has had a wonderful home in Northampton, MA, the chance for the Fund to relocate to the heart of the comics universe will really enable the organization to better pursue its mission. Protecting the free speech rights of the entire comics community takes the involvement of publishers, retailers, creators, and fans alike, and in New York, the opportunity to work directly with so many more members of the community – as well as other free speech organizations — can only help to create a stronger Fund for years to come.”

    The Comic Book Legal Defense Fund was founded in 1986 as a 501 (c) 3 non-profit organization dedicated to the preservation of First Amendment rights for members of the comics community. Donations and inquiries should be directed to the Comic Book Legal Defense Fund at the new contact information listed below (be sure to update your address book):

    Comic Book Legal Defense Fund
    271 Madison Avenue, Suite 1400
    New York, NY 10016

    (800) 99-CBLDF
    Direct: 001 (212) 679-7151
    Fax: 001 (212) 679-0631

    #1447 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Come visit the Top Shelf website to check out the all-new line up of online comics.
    With this big update we introduce the following cool comix:

    — ACCORDION AND FRIENDS by Dave Kiersh
    — MILKBOY by Terkel Risbjerg
    — SCHWARZKOPF by Steven Dhondt
    — THE JOHN HENRY EXPERIENCE by Felix Tannenbaum
    — THE WONDERFUL WORLD OF DRUGS by Ed Piskor

    ONLINE COMIX:
    http://www.topshelfcomix.com/comix.php

    #1448 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    CEA DE A DOUA EDITIE A PRIMULUI CONCURS EUROPEAN DE BANDA DESENATA ORGANIZAT DE EDITURA GLENAT SI CANALUL ARTE

    A VOS PLANCHES !

    Pour participer au Concours :

    Il vous suffit d’être majeur, de n’avoir jamais publié de bande dessinée en France, Belgique ou Allemagne, et d’être ressortissant de l’un des pays européens suivants : France, Allemagne, Belgique, Pays-Bas, Luxembourg, Grande-Bretagne, Irlande, Grèce, Espagne, Portugal, Italie, Suisse, Autriche, Pologne, République Tchèque, Slovaquie, Hongrie, Slovénie, Bosnie, Croatie, Serbie, Monténégro, Roumanie, Bulgarie, Danemark, Suède, Norvège, Finlande.

    Le projet à soumettre :

    Il s’agira d’un récit complet dont le thème est l’aventure d’un personnage dans un des lieux mythiques européens. Le style et le genre sont laissés au choix du (ou des) auteur(s), en évitant cependant le style didactique. Le choix de l’époque pourra être indifféremment le passé, le présent et/ou le futur.

    Ce projet devra être conçu dans la perspective de réaliser un album de bande dessinée, le nombre de planches sera défini en fonction du projet retenu.

    Les éléments à envoyer :

    Les 5 à 8 premières planches de votre histoire (support papier homothétique 19 x 27, noir et blanc ou couleurs), ainsi que le synopsis de votre projet complet, dactylographié sur 4 pages maximum. N’oubliez pas d’indiquer au dos de chaque planche et de vos textes, vos nom, prénom, adresse, n° de téléphone et adresse e-mail. Les éléments devront parvenir avant le 30 novembre 2005 minuit à l’adresse suivante :
    Concours européen de Bande Dessinée Arte / Glénat
    Éditions Glénat – 31-33, rue Ernest-Renan – 92130 Issy-les-Moulineaux

    Les lauréats seront présélectionnés par un jury de personnalités européennes courant décembre 2005. Toute information sur le concours peut être consultée sur les sites http://www.arte-tv.com/concoursbd et http://www.glenatbd.com

    Extrait du règlement :

    ARTE et les éditions Glénat organisent, du 30 mai au 30 novembre 2005 inclus, un grand concours de création de bande dessinée . Le jury se réunira au plus tard le 30 décembre 2005 afin d’élire le lauréat du concours. Le lauréat percevra une avance sur droits de 5000 euros à la réalisation complète de son album qui sera coédité par ARTE – Editions / Glénat. Règlement du concours déposé à la SCP Louvion et Plumel, huissiers à Boulogne-Billancourt (92), disponible sur simple demande écrite à l’adresse du jeu.

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 121 în total)
Răspunde la: Lumea BD – Corespondente
Informația ta: