- Acest subiect are 14 răspunsuri, o opinie și a fost actualizat ultima dată acum 12 ani, 2 luni de _Maxim.
-
AutorMesaje
-
_MaximParticipant
Pe salonbd.ro nu este nicio stire despre editia din acest an. In schimb, pe un blog personal* a fost postat Regulamentul unui concurs, sau al concursului aferent acestei editii, pare-se, spre dezbatere.
Iata lectura mea:REGULAMENT
Cu ocazia organizării celei de-a 22-a ediţii a Salonului Internaţional al Benzii Desenate de la Constanţa, în perioada 21, 22, 23 septembrie 2012, la Muzeul de Artă, reţeaua Alianţelor Franceze din România, în parteneriat cu Ambasada Franţei, Asociaţia Bedefililor şi Ordinul Arhitecţilor lansează concursul naţional de bandă desenată murală, „Oraşul meu în anul 2020” [„2020” suna intr-un fel, dar nu e nicio tema fantezista sau SF, poate una de resistematizare pe doua mandate de primar]
• Cui se adresează : tinerilor de 16 ani şi peste [pana la 17, pana la 35…pana…] din România [buna precizarea, dat fiind ca salonul este international], pasionaţi de bandă desenată şi talentaţi la desen [cred ca se pot strecura si talentati la desen care nu sunt pasionati de banda desenata, din tara, departe de Constanta, numai ca sa mearga la mare moca], participare individuală şi/sau colectivă [sa ne intelegem: participarea poate fi si individuala si colectiva, dar si numai individuala si numai colectiva]
• Tema concursului : „Oraşul meu în anul 2020”
• Concurenţii pot trimite o singură planşă A3 [de unde stiu organizatorii?? Sau este o limitare: doar o pagina? Sau nu: cel putin o pagina A3? Nota Mea catre mine: vei intelege ca nu poate fi mai mult decat o pagina din cauza „transpunerii”]
• Tipul de hârtie este la alegerea concurenţilor [periculoasa prevedere! tinerii de peste 16 ani au imaginatie! dar si deconcertanta: banda desenata murala pe hartie!?]
• Sunt autorizate [autorizate…] toate tehnicile şi toate stilurile
• Sunt interzise [interzise…] fotocopiile [sunt autorizate originalele, iar fotocopiile sunt penale] sau plagierea altor autori de bandă desenată, români sau străini [aici lucrurile sunt incurcate rau de tot – vezi mai jos**]
• Sunt acceptate numai lucrările originale [„originale” – aceeasi problematica imbarligata**]
• Planşele vor fi trimise prin poştă până la 1 septembrie (data poştei) la următoarea adresă : Alianţa Franceză Constanţa, Strada M. Kogălniceanu nr.22, CP 24, OP1, Cod postal 900 000, Constanţa.
• Pe spatele planşei BD concurentul trebuie să indice : titlul lucrării, numele şi prenumele, data naşterii, adresa, nr. de telefon, e-mail (exemplu : „Oraşul meu în anul 2020”, Mihai DIACONESCU, născut în 10 iunie 1980, Focşani, strada Paris, nr. 64, telefon : 0745123179, )
• Lucrările trimise nu se restituie titularilor. [o prevedere pierduta in imbarligatura pomenita, dar obisnuita la acest salon] Organizatorii declină orice responsabilitate în caz de deteriorare, pierdere sau furtul originalului trimis de concurent.[ideea e acceasi, dar formulata altfel pentru o mai deasa abureala]
• Premii : Primii trei candidaţi selecţionaţi [candidati sau premiati, sau cum…?] sunt invitaţi, pentru o zi, la Salonul BD de la Constanţa, în septembrie 2012. [crescendo-ul aberatiei de aburi atinge o prima culme…] Cheltuielile de deplasare cu trenul sau autobuzul dus-întors ale concurenţilor invitaţi, sunt rambursate de organizatori, pe baza prezentării titlului de transport. [totul e pus la punct: punctul zero] Cazarea invitaţilor [a candidatilor selectionati premiati…:?: Cazare? pentru o zi??] va fi asigurată direct [direct??] de organizatori [dar de cine? dar ce mai conteaza, ca tot n-am inteles cum e cu cazarea de o zi]
• Planşele selecţionate vor face obiectul unei expoziţii la Salonul BD de la Constanţa. [aici e clar: autorii isi pot lua adio de la lucrari]
• Planşa care va primi Premiul I va fi transpusă [asta-i chiar SF], la scară mare, pe un perete exterior [o banda desenata pe un perete! aha, perete, „mural”, ma-ntelegi!] al Liceului „George Călinescu” din Constanţa. [se pare ca la Liceul teoretic „George Calinescu” va avea loc salonul; alta legatura nu vedem] Alianţa Franceză din Constanţa va pune la dispoziţia autorului/autorilor materialele necesare efectuării lucrării . Lucrarea va fi inaugurată oficial, va purta semnătura/semnăturile autorului/autorilor şi logo-ul Salonului – Căluţul de mare [premiantul va ceda un original si o transpunere pentru promovarea salonului…], autor Radu Marian […si a lui R.M. MISTO!]. Lucrarea va fi popularizată în toate materialele publicitare ale Alianţei. [Tare!]
• Pentru întrebări, comentarii sau sfaturi, sunaţi la 0241/619438. [Prefer saa vorbesc singur impotriva aburelii in coltul meu, unei alte abureli impotriva mea la telefon pe banii mei]
• NB : Participarea la acest concurs presupune înţelegerea şi acceptarea deplină a prezentului regulament de către concurenţi sau de către reprezentantul legal al concurenţilor minori. [Am impresia ca intelegerea este aceea a… acceptarii. Cum poti sa intelegi si sa accepti DEPLIN o incalceala logica? in concluzie, regulamentul trebuie refacut, scos la lumina, cu sinceritate, limpede, renuntand la pretentii absurde si la vreo jumatate din cuvinte, cele folosite pentru impopotanare, uzate si abuzate]Acestea sunt intrebarile, comentariile si sfaturile mele. 😉
* http://benzidesenateromanesti.blogspot.com/2012/05/concurs-national-de-banda-desenata.html
**Remarcam mai intai tonul “autoritar”, aici si mai apasat: “interzicerea” suna ca dracu’ !
Se „interzic”, asadar, fotocopiile : lucrarile realizate cu tableta, sau cu…mouse-ul nu sunt luate in considerare (sunt interzise)
Se interzice plagierea. E acolo un „sau” care echivaleaza cumva plagierea cu fotocopierea.
Rezultatul si uneia si celeilalte este COPIA.
Prima COPIE este reproducerea prin mijlocirea unei masini a unei lucrari originale, adica realizata de autorul acesteia, fara ca aceasta sa fie un „plagiat”.
Cea de-a doua COPIE este reproducerea unor idei, concepte, forme de la alti autori, fara mijlocirea unei masini ci intr-o lucrare originala (de mana celui care se semneaza pe spatele plansei A3) : un original, in acest fel. Detectarea „plagierii” este un lcru delicat, asadar, in marginea interpretarii._MaximParticipantDe pe pagina dedicata pe Fcacebook aflam:
INVITAŢIE LA SALONUL BD CONSTANŢA 2012
Între 21-23 septembrie va avea loc la Muzeul de Artă din Constanţa cea de-a 22-a ediţie a Salonului Internaţional al Benzii Desenate din România.
Anul acesta va fi o ediţie specială, cu numeroase surprize, cu o bogată librărie ad-hoc, propunând vizitatorilor benzi desenate în română, franceză şi engleză şi mai ales cu invitaţi de prestigiu, mulţi dintre ei venind pentru prima oară la salon:
– Vintilă Mihăescu, autor clasic al BD-ul românesc, membru al Uniunii Artiştilor Plastici din România;– Puiu Manu şi Marius Leştaru, autorii noului album Dim Dunăreanu: Sarabandă în golful Aden;
– Octav Ungureanu şi Valentin Sava, reprezentanţi ai noii generaţii de desenatori, publicaţi de revista Comics;
– arhitectul Radu Marian, care îşi lansează ultimul album, Pafnutie cyborgul;
– Alex Talambă, noua stea a BD-ului românesc;
– Şerban Andreescu, Laurenţiu Butuc, Eduard Vişan, Alexandru Toma, alţi creatori BD.
Invitaţi speciali ai acestei ediţii: Antonio Cossu, artist şi profesor de BD la Academia de Arte Frumoase din Tournai, Belgia, Paul Laffont, traducător şi reprezentant al editurii italiene Pavesio în Franţa precum şi profesorul universitar Adrian Cioroianu.
Organizatorii manifestării, Alianţa Franceză din Constanţa, Ambasada Franţei, Delegaţia Wallonie-Bruxelles şi Asociaţia Bedefililor din România, vă aşteaptă cu drag.
http://www.facebook.com/#!/events/178208258970532/
sau aici: http://revista-comics.blogspot.ro/2012/09/salonul-international-al-benzii.htmlAfisul este ilustrat de Alexandru Tamba intr-o maniera comico-kinky: o… scena subacvatica (…piscina?) cu o sirenuță care citeste o revista BD neidentificabila (care ar trebui sa fie, totusi, inconturnabilul COMICS) si un caluț de mare foarte haios, ca o aluzie la mascota salonului realizata de Marian Radu cu cativa ani in urma. Dincolo de coaja marii se zareste o parte din Cazinou, mereu prezent pe afisele salonului stabilit la Constanta, a carui ruina, uf, nu este evidenta! O lucrare frumoasa, ca o dorinta.
Sa speram ca salonul va incerca sa se ridice la acest nivel al „marii”!E bine ca a revenit la Muzeul de Arta, de la Liceul de Arta. E bine ca ne-am obisnuit si cu acest paradox, Bedeaua la Muzeu 🙂
E bine ca este tot o editie speciala.
E bine ca sunt chestii tari dar ad-hoc si multe surprize, nedetaliate, normal, in… „program” – de unde si minimalismul lui*
E bine ca sunt multi invitati de prestigiu, e bine ca „mulţi dintre [aproape toti] ei venind pentru prima oară la salon”, e bine ca e in general mult.
E bine ca revine in atentie inca un veteran, Vintilă Mihăescu, despre care era inca si mai bine sa se spuna ceva mai interesant decat ca e clasic si membru UAP
E bine ca se promoveaza publicatiile romanesti, chiar subiectiv si cu parti-pris-uri, pentru ca este normal pe o piata libera.
E bine ca se invita reprezentanti ai tinerei generatii, care sunt si reprezentanti ai organizatorilor, inevitabil, deoarece traim intr-o tara libera.
E bine ca exista repere de la an la an, de ani de zile, precum Marian Radu, care ne incanta cu o noua aparitie, ca un fel de atractie locala.
E bine ca aducem in atentia publicului, „pe viu”, artisti de valoare, si e bine sa aducem si public in fata lor.
E bine sa completam numarul autorilor de BD cu persoane care viziteaza salonul sau care participa la actiunile organizatorilor si cu „altii” care or mai trece pe acolo.
E bine sa fie si invitati speciali, dar care sunt si obisnuiti ai salonului..
Este bine ca exista si un invitat special, Antonio Cossu.Sa le fie de foarte bine si mult succes!
*am cerut sa ni se indice un loc unde putem citi programul
_MaximParticipantPe site-ul Alliance francaise de Constanta ti se cere sa te inscrii!
In cele din urma, am intrat si am gasit o brosura:in care apare si programul, minimalist dar bine scris din care am aflat ca sunt mese rotunde (…), dintre care una despre revista „Cutezatorii”, ca se va decerna Trofeul Sandu Florea, care din acest an va avea o constructie speciala – va fi ceva cu adevarat S.F.!, iar de pe un grupaj de coperte de publicatii, ca s-ar fi tiparit muuuult asteptata monografie „Sandu Florea” (dreapta jos), aparitie nementionata in program. Poate se afla printre „noile publicatii BD” care se lanseaza sambata la ora 10!
_MaximParticipantSe decerneaza premiile.
_MaximParticipantTrofeul „Sandu Florea”, cu holograma statuetei aurii obisnuite, a fost decernat lui Alexandru Talamba.
Ceea ce era de asteptat. Si meritat, ca singurul premiu anual care se da la noi.
DIn pacate, Monografia „Sandu Florea” nu a putut fi lansata nici de aceasta data.Pe standuri, comics, comics, comics…
…si din arhiva Alliance francaise de Constanta
Alte poze si fapte, in curand.
_MaximParticipantAu expus:
Alexandru Talamba
(MILA 23)Eduard Visan
(„Characters” – mai multe, aici http://eduard-visan.blogspot.ro/)…H.A.C.
Puiu Manu si altii
_MaximParticipantVedeta ultimului numar al revistei COMICS este Laurentiu Butuc, cu interviu si o noua banda desenata, ESKOPADE, dupa un scenariu
de Marian Mirescu, zis si… MAXIM.
Aceasta lucrare a fost trimisa la Festivalul International BD de la Belgrad si a fost selectata pentru expozitia ce va deschisa peste cateva zile
pe simezele Centrului Cultural Studentesc – SKC
si uite-asa am capatat un exemplar cu autograf! 😀To Marian and Laurentiu,
Your comic ESKOPADE, submitted to the Contest of the 10th INTERNATIONAL COMICS FESTIVAL 2012, is among 100 works selected for the Festival exhibition. Congratulations!
„CONTEST 2012 – EXHIBITION“ will be opened on Thursday, September 27, 2012, 19h, Small Hall of Student Cultural Center, Belgrade. It will last till September 30th. Working hours are 10-20h.
Names of all authors whose comics are selected for the Festival exhibition will be published in the official Catalog of the Festival, available in printed form, as well as pdf file, available at: http://www.skc.org.rs/2012-02-19-16-19-01/comics-festival-2012.html , from September 28.Aleksandar Uzelac
Coordinator of the Festival Program
Student Cultural Center, Belgrade
International Comics Festival Team
Student Cultural Center, Belgrade
http://www.skc.rs
http://www.facebook.com/comicsfest_MaximParticipantSi fiindca venise vorba de Laurentiu Butuc, iata-l in coltul lui de expozitie cu ESKOPADE.
Alexandru Talamba cu noul Trofeu „Sandu Florea”
Iata-l la masa dedicatiilor langa Marian Radu si Puiu Manu
Pa, salon!
…pa, pa!fotografii de Octav Ungureanu
_MaximParticipantAm asteptat „ecouri”.
Poate vor aparea.
Deocamdata, avem parte de aceleasi fotografii insirate pe net (FB, mai nou), care spun aceleasi lucruri in fiecare an. De parca organizatorii s-ar adresa unor iletrati (desconsiderandu-se), iar participantii n-ar avea nimic de zis (neavand).
Se zice ca imaginile spun multe, dar cand se repeta, nu aduc nicio informatie, celor care nu au luat parte la eveniment, bineinteles, care sunt, cel putin prin numar, mai importanti decat cei care au fost de fata.
Evident, nu numarul conteaza.
…Si a fost editia 22._MaximParticipantAm gasit un ecou de presa:
Cei mai buni bedefili, premiaţi la Constanţa
de CRISTIAN HAGI
Cea de-a XXII-a ediţie a Salonului Internaţional al Benzii Desenate din România, organizat de Alianţa Franceză din Constanţa în colaborare cu Asociaţia Bedefililor din România, Muzeul de Artă din Constanţa, Ambasada Franţei şi delegaţia Wallonie-Bruxelles, s-a încheiat duminică.Ultima zi a Salonului a debutat, ca şi vineri şi sâmbătă, cu sesiuni de autografe ale autorilor de bandă desenată români şi străini, publicul numeros profitând din plin de prezenţa acestora la manifestare. Ziua a continuat cum masa rotundă „Generaţia Comics”, animată de Dodo Niţă, preşedintele Asociaţiei Bedefililor din România, care i-a adus în prim-plan pe reprezentanţii noului val de creatori de bandă desenată din ţara noastră: Alex Tamba, noua stea a BD-ului românesc de astăzi, Şerban Andreescu, Laurenţiu Butuc, Eduard Vişan, Alexandru Toma. Aceştia au dialogat cu publicul pe tema personajelor lor, a direcţiei în care se îndreaptă cea de-a noua artă în România, a dificultăţilor pe care le întâmpină, dar şi despre faptul că difuzarea lor este masivă prin intermediul Internetului, şi mai puţin a cărţilor ori revistelor tipărite tradiţional. Această întâlnire a readus publicul şi invitaţii speciali în realitatea imediată, după ce sâmbătă se depănaseră amintiri şi se făcuse istoricul benzii desenate româneşti în cadrul mesei rotunde „Generaţia Cutezătorii”, animate de Adrian Cioroianu, la care nume celebre precum Puiu Manu ori Vintilă Mihăiescu au captivat audienţa.
Salonul s-a finalizat prin decernarea premiilor. La categoria artişti au fost aplaudaţi, în ordine, Vintilă Mihăiescu, pentru întreaga sa carieră, Şerban Andreescu şi Alexandru Talambă, zis Tamba, care este şi creatorul afişului festivalului de anul acesta. Pentru categoria amatori, au primit premii de încurajare sub forma unor menţiuni speciale, Diana Necşulescu din Bucureşti, Felix Ţele, de asemenea din capitală, şi Monica Ana-Maria Neacşu din Câmpina. Organizatorii au mulţumit prin diplome şi artiştilor care au performat în prima zi a SIBD în cadrul minispectacolului de deschidere: Gratziana Georgescu, Rebeca Verioti, Mihai Dunărinţu, Simona Rusu şi Andrei Midişan.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/locale/cei-mai-buni-bedefili-premiati-la-constanta-278316.html
Am scos in evidenta ceea ce poate nu este evident pentru citiorul grabit: inadvertente, ignoranta si zurse._MaximParticipantExista si o dare de seama, care nu poate fi considerata un „ecou”, termenul desemnand un fenomen care, desi figurat, isi pastreaza expresiv si intrinsec ciocnirea si ciobirea de mintea mantei, vai!
_MaximParticipant…Mai exact, este vorba de un articol de blog personal al presedintelui asociatiei nationale a bedefililor, „Asociatia Bedefililor din Romania” – de unde, probabil, cum sugeram, confuzia din articolul de pe site-ul ziarului Romania libera: cum ca la Constanta ar fi fost premiati cei mai buni bedefili – mentionata printre organizatorii acestui eveniment.
Inadvertenta din titlul articolului este mai putin evidenta: „Muzeul Benzilor Desenate de la Constanta” Acesta imbraca in acelasi timp banalitatea unei localizari, Muzeul de Arta din Constanta, si aluzia polemizanta la o alta manifestare de gen, „Muzeul Benzii Desenate”, de la Bucuresti.
O vom considera o figura de stil, o metafora, pentru ca doar o sintagma poate avea farmecul ciobului de discurs, sau impactul simplei scoateri din contextu-i: http://benzidesenateromanesti.blogspot.ro/_MaximParticipantParafrazand un adagiu publicitar, spunem si scriem supusi in urma citirii articolului: Daca nu esti la „Constanta”, nu existi!
Interpretand adaugarea a catorva zeci de vizite pe forum in ultima saptamana, ceea ce este remarcabil pentru o nisa/bresa cum e dreamworld, ca un oarecare interes vs. lipsa vreunuia, reluam si adancim analiza, dat fiind importanta nou revelata a evenimentului, pe langa cea recunoscuta de multi si cunoscuta…
O dare de seama exemplara se realizeaza pe o structura organizatorica, pe seama unui program, a unui desfasurator, gen. Astfel, actiunile enuntate in programul manifestarii sunt relatate la un timp trecut, fabulos, specific povestirii faptelor petrecute, asteptate dar si neasteptate prin amploarea si frumusetea lor. Ii putem spune si testimonial. Pe care-l vom reinterpreta intr-un puzzle atractiv, din cioburi de discurs, pe care va lasam sa le identificati fiindca nu-s delimitate de ghilimile.Ne jucam?
Cadrul este somptuos, iar personajele principale sunt presedinti, directori, coordonatori, traducatori si editori, profesori, talentati, avocati, ingineri, arhitecti, adevarate staruri, multi reprezentanti, cei mai importanti creatori de BD din Romania, cu contributii exceptionale, premii exceptionale, printre care o adevarata holograma 3D, numeroase anecdote, informatii inedite, extraordinare picturi pe panza, cu multe noi publicatii, exemplare rare, expozitii frumoase, multe noi publicatii, nenumarate dedicatiipe albumele lor dar si pe afisul manifestarii… Ce mai, vitrina productiei actuale de benzi desenate! cu mult succes, gratuit,pentru mai multe zeci de pasionati de benzi desenate, grup numeros, numeros public, mult public prezent: peste o mie de vizitatori, dupa cum precizeaza Romania libera…
Una din zile, de vineri seara pana duminica la pranz, a fost ziua cea mai plina si bogata.
Unul din autorii BD a facut special deplasarea de la Iasi pentru a-si lansa in premiera albumul la salon. Dar nu au fost prezenti toti desenatorii din Romania, care sunt tot mai multi, iar bugetul manifestarii…! Unii si-ar fi dorit sa vina, dar au lipsit motivat. Cum a fost si cazul lui Adrian Barbu de la Cluj care se pregatea pentru Comicon New York…De aici, iesim din frumoasa poveste cu eroi de fala si popor inchinat…si darea de seama epitetica devine bagarea in seama epicentrica cu pustiirea imprejur.
…(la invitaţia editorului său american şi fără sprijinul ICR, care a ales să trimită acolo escroci şi impostori). Alţii preferă să-şi organizeze propriile expoziţii, în care ei sunt expozanţi şi tot ei vizitatori. De menţionat că majoritatea organizatorilor au fost întrebaţi de o persoană care s-a prezentat ca ziaristă, de ce nu au fost prezenţi la salon A. Ciuboatriu şi M. Grăjdeanu. Mult mai simplu ar fi fost ca persoana respectivă, care se pare că era chiar sora lui Mihai, să fi pus această întrebare direct impricinaţilor sau, eventual, să întrebe organizatorii salonului de la Bucureşti de anul trecut, de ce invitata oficială a manifestării BD a fost Sorina Vasilina, o persoană care nu a publicat niciodată benzi desenate, şi nu vreunul dintre cei aproximativ 15-20 de autori BD care trăiesc în Bucureşti, inclusiv M. Grăjdeanu…
Din nefericire, din 2010 mişcarea BD românească s-a scindat, aşa cum se întâmplă cu orice lucru care merge bine în ţara noastră, unii dintre cei promovaţi de salonul de la Constanţa preferând să folosească impactul mediatic şi interesul suscitat de Istoria BD şi salonul de pe malul mării în interes propriu, uitând de unde au plecat.
Nu-mi rămâne decât să sper că tinerii autori din generaţia “Comics”, vor învăţa din această lecţie de viaţă şi nu vor proceda la fel. Oricum, în ciuda celor afirmate de unii transfugi pripăşiţi în ţara noastră şi cozile lor de topor locale, care se bat în piept că ei au inventat BD-ul românesc în anii 2000, banda desenată există în România de peste 100 de ani, cu autori şi opere care ne-au încântat nu numai copilăria dar chiar şi vârsta actuală (vezi cazul marelui artist şi om Puiu Manu) şi vor continua s-o facă şi în viitor._MaximParticipantAcest forum a fost supus unor atacuri cu ani in urma si ca urmare inscrierea se face prin trimiterea unui email administratorului, ceea ce este, cert, un pic fastidios. Mai mult de-atat, vremea forumurilor a cam trecut si dreamworld este, cu un termen ben trovatto, un inforum.
Astfel, unele comentarii sau reply-uri le primim pe alte cai, cum este cazul, aici, al unui fel de drept la replica din partea lui Mihai Ionut Grajdeanu in „private” pe Facebook, un loc de intersectare a blogurilor si site-urilor de tot felul, inclusiv a… inforumurilor 🙂
Din aceasta rascruce, Mihai Ionut a ajuns sa citeasca fragmentul cin articolul analizat partial mai sus si sa aiba o reactie…
Salut, Ionut! Multumesc pentru informatii si indreptare. Pot sa te citez pe dreamworld?
El fost de acord sa-i postez replica aici.
Buna seara, da, este ok.
As vrea sa fac o precizare la textul publicat in Dream World despre jurnalista care a fost la salonul bd Constanta 2012 si a observat lipsa multor artisti bd romani. Nu este sora mea, eu nu am sora, am un frate desenator. Persoana respectiva este intradevar o jurnalista, care a scris despre: Muzeul Benzii Desenate, saloanele BD din Bucuresti, a scris si despre lansarile d-lui Puiu Manu, expozitia dedicata lui Matty, despre participarile revistei Comics la Otaku, Street Delivery, Free Comic Book Day si Comics Fest 2012. Jurnalista se numeste Madalina Corina Diaconu si o cunosc de la interviurile pe care le-a facut cu mine in cadrul evenimentelor mentionate mai sus. Am observat ca este printre putinii care este interesata in mod special de promovarea artistilor romani de benzi desenate. Pacat ca se arunca cu pietre intr-un om care a constatat o realitate: un salon prost organizat ! Si inca o precizare la textul de pe Dream World, in stirile de la radio romania cultural jurnalista a intrebat direct organizatorii despre lipsa lui Ciubi, Alin ,,Vlady” si a mea.
_MaximParticipantDe pe pagina de Facebook a revistei Nautilus, am preluat fotografia…completa cu desenatorii care au dat autografe
Alexandru Talamba, Laurentiu Butuc, Marian Radu, Puiu Manu -
AutorMesaje