Sandu Florea

Acasă Discuții Autori Sandu Florea

Acest subiect conține 113 răspunsuri are 8 voci și a fost actualizat ultima dată de  Marian Mirescu acum 2 luni, 3 săptămâni.

Vizualizare 15 articole - 16 la 30 (din 114 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #1810 Răspuns

    clau s
    Participant

    1. intrebarea care urmeaza este una mai mult bazata pe nostalgia de a vedea continuarea la Proteus. Este desenat bd-ul acum cativa ani buni si poate nu se ridica ca si calitate la ce se cere acu’ (mie imi place). Dar cum anii copilariei i-am petrecut alaturi de Carusel (ole, ca apre din nou) si Proteus, cum , prin ce modalitate asi putea sa vad continuarea celor 2 albume, deoarece sunt sigur ca ea exista…

    #1811 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Daca Carusel supravietuieste, in numerele viitoare vom retipari Proteus (sunt trei episoade, nu doua!) la culoare si eventual vom continua serialul cu episoade noi… De asemenea avem 10 episoade din seria The Executioner dupa celebrele romane cu acelasi nume a lui Don Pendleton, trei episoade din Garda (un serial SF) si inca doua din seria Borderlands. John Warner, scriitorul american al seriei, va scrie inca trei episoade in care actiunea se va desfasura in intregime in Romania (o premiera pentru Borderlands). Intentia noastra este de a forma o echipa de
    desenatori/scriitori romani care sa preia aceste proiecte si sa le duca mai departe. Dupa cate puteti vedea planuri avem… ramane de vazut raspunsul pozitiv al cititorilor nostri care va avea un rol decisiv in continuarea aparitiei revistei.
    Sandu Florea
    New York
    April 14, 2005

    #1812 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    1.Povestile pe care le-ati ilustrat acopera cele mai variate domenii, de la istorie la basm, de la folclor la fantastic. Primul dvs album este, insa,unul science fiction („Galbar”, dupa o povestire de Ovidiu Surianu). Cum si cand v-ati apropiat de SF?

    2.”In lumea lui Harap Alb” a castigat in 1980 premiul pentru banda desenata la Eurocon-ul de la Stresa, Italia. Ce a insemnat asta pentru dumneavoastra?

    3.Ce caracteristici trebuie sa aiba un text pentru a putea fi transpus in banda desenata? Ce cautati la un astfel de text, la unul science fiction in special? Care este genul dvs literar favorit? Aveti un scriitor preferat?

    4. Care este comics-ul la care ati lucrat cu cea mai mare placere? Care este comics-ul cu cel mai bun storyline la care ati lucrat?

    #1813 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    1. Ca orice tanar interesat de moduri noi de expresie, diferite de literatura oficiala comunista din anii ‘70, am fost atras in mod firesc catre literatura de anticipatie. Pe langa basm, folclor si literatura fantastica, acest gen oferea o platforma de lansare ideala pentru un creator de BD care, dupa cum bine stiti, ilustreaza printr-o succesiune de casete desenate o lume mirifica cu personaje si actiuni cat mai neobisnuite. Ca urmare, am inceput sa a ctivez in doua din cenaclurile epocii, Solaris din Bucuresti si mai tarziu la H.G.Wells din Timisoara unde l-am cunoscut pe scriitorul Ovidiu Surianu cu care am colaborat la realizarea primului album BD cu tematica SF din Romania.

    2. „In Lumea lui Harap Alb” a fost un album BD experimental unde am incercat un mod de abordare nou a acestui gen de arta. In loc de casete desenate am introdus conceptul de „spatiu continuu” cu un desen
    fluid , flexibil la nuantele narative sugerate de fantastica lume a basmelor lui Ion Creanga. Premiul a fost o surpriza totala pentru mine si a constituit un important moment in cariera mea de desenator. El a constituit o confirmare ca drumul ales a fost bun si mi-a dat curaj sa continui si pe mai departe eforturile in aceasta directie si dupa ce am plecat din tara in ’91.

    3. Textul existent trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici: sa contina elemente vizuale care sa poata fi desenate si sa aiba o actiune coerenta cu cat mai multe dialoguri. Sunt putine povestiri scurte SF romanesti contemporane care se pot adapta in BD deoarece majoritatea lor sunt statice, nu au o actiune cu elemente vizuale si nu au dialoguri suficiente care sunt atat de caracteristice benzilor desenate.
    De aceea cred ca este mult mai bine sa se scrie un scenariu special pentru o banda desenata. Din experienta mea americana acest lucru se poate face in doua feluri: scenariu sub forma de „plot”care contine povestirea desfasurata pe pagini fara dialoguri (care se scriu ulterior dupa ce artistul a desenat paginile), sau „full script” cand povestirea are dialogurile scrise de la inceput. Prima metoda are avantajul ca artistul poate veni cu idei vizuale neasteptate si textul final se adapteaza mai bine imaginilor desenate, dar asta depinde in mare m,asura de abilitatea scriitorului sa se adapteze la nou. Unul dintre promotorii acestei metode a fost Stan Lee celebrul creator al pesonajelor din Universul Marvel.
    Bineinteles ca genul meu favorit este SF-ul , apoi literatura fantastica si heroic-fantasy la care putem adauga un bun roman politist. Nu am un scriitor preferat.

    4. „The Executioner” a fost o serie de 10 comicsuri pe care le-am desenat si tras in tus pentru Innovation Comics si Vivid Comics. Ele constituie o adaptare in BD a celebrei serii de romane „The Executioner ” care a fost un bestseller in anii ‘80. Am avut o foarte fructuoasa colaborare cu Don Pendleton, autorul seriei, un om de o delicatete deosebita.
    „X-Men the End” seria de 18 comicsuri la care lucrez in prezent ca inker (tras in tus) are o storyline foarte complexa. Chris Claremeont este scriitorul cel mai bine cotat din industria americana de comicsuri si la acest proiect capacitatea lui imaginativa a depasit orice limita. Povestea SFARSITULUI echipei de superoi cunoscuti sub numele de X-Men are loc peste 15 ani si seria a starnit un mare interes in randul fanilor deoarece multi dintre eroii lor favoriti mor pe capete si toti asteapta cu sufletul la gura sa vada daca mai ramane cineva in viata la sfarsitul serialului.

    #1814 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    as avea si eu o intrebare pentru dl.
    sandu florea si anume daca ar fi interesat de colaborari cu desenatori romini pentru Carusel(daca nu cer prea mult)dar cineva cu experienta d-lui Sandu Florea ar ajuta la crearea unei povesti puternice

    #1815 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Eu am planuri mari pentru Carusel si desenatorii romani care trebuie scosi din perpetua stare de amatori si trecuti la profesionism. Totul depinde de succesul revistei care va asigura o platforma de lansare fara de care nu se poate face nimic. In cazul cand revista merge mai departe si avem suficiente mijloace materiale ca sa platim colaboratorii cu un salariu decent atunci trebuie continuat serialul Proteus, Borderlands si Garda cu noi desenatori/scenaristi in colaborare cu mine sau singuri. Vom adopta sistemul american de productie care s-a dovedit cel mai eficient din lume pana la ora actuala si adaptat la realitatile din tara sunt convins ca am putea realiza lucruri deosebite. Este perfect posibil ca materialele cele mai reusite sa fie publicate in USA de Vivid Comics… depinde de voi…

    Sandu

    #1817 Răspuns

    DARIZ
    Participant

    Nu stiu cum D-zeu nu am citit pina acum ultimele raspunsuri! Ce am citit m-a uns pe suflet. Foarte sincer o spun: extaordinar efortul dumneavoastra. Mereu ma inbarbatez:’ Daca Sandu Florea a reusit la asemenea virsta si in asemenea conditzii, pot si eu!!!’ Nu va cunosc aproape de loc. Tot ce stiu despre dumneavoastra am citit pe internet. Totusi sper sa venitzi in tara sa va intilnim! Am intzeles ca ar mai fi si alte ‘suflete’ cu care nu atzi avut ocazia sa va intilnitzi.
    Ma duc sa desesenez!!!
    Dariz

    #1818 Răspuns

    Anonymous
    Participant

    Arhiva Adevarul: Nr.4609 – 28 Aprilie 2005

    Benzi desenate de romani pentru moralul americanilor din Irak

    Supereroii comicsurilor americane au fost chemati de urgenta sa vina in ajutorul trupelor impotmolite in deserturile Irakului si in peisajul selenar, nu mai putin dezolant, al Afganistanului. Faimoasa editura „Marvel Comics”, care publica ispravile lui Spider-Man si ale atator alte personaje cu puteri supraumane, a lansat o banda desenata special creata pentru militarii Unchiului Sam. Eroii sai sunt The Fantastic Four (Cei Patru Fantastici) si the New Avengers (Noii razbunatori), cunoscuti din alte comicsuri si ale caror ispravi urmeaza a fi tiparite intr-un milion de exemplare, pentru a fi distribuite soldatilor de pe front. Noua colectie face parte din campania Pentagonului intitulata „America va sprijina” si menita, dupa cum scrie „USA Today”, sa ridice moralul acestora. Interesant este ca in noua initiativa este implicata si Romania. Intr-adevar, o parte din desene va fi realizata de graficianul roman Sandu Florea, care „si-a facut mana” in tara si care in prezent lucreaza peste Ocean. Dar nu numai atat. „Cei Patru Fantastici” sunt rodul imaginatiei celui mai mare creator de comicsuri, legendarul Stan Lee (nascut Lieberman), parinte al lui Spider- Man si originar, la randul lui, din Romania. Sa mai spuna cineva ca noi, romanii, nu ne onoram parteneriatul strategic cu SUA!
    Romulus CAPLESCU

    #1819 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Rencontre avec un dessinateur Roumain, Sandu Florea, qui apr?s de longues années de labeur a vu son r?ve se réaliser, vivre aux Etats-Unis et devenir un cartoonist reputé de comic-book chez Marvel.
    YD ! Sandu Florea, vous ?tes un dessinateur de BD, et vous publiez aux Etats-Unis.

    SF : C�est exact. En fait je suis né ? Timisora, mais je vis ? New York depuis 1991.On dit que je suis le dessinateur roumain, le plus prolifique.

    YD : Mais,auparavant, vous avez publié en Roumanie ?

    SF : Certainement entre 1969 ert 1989, j�ai publié plusieurs milliers de planches de BD dans toutes les publications pour enfants de Roumanie (revues- suppléments, almanachs et 9 Albums. Entre 1990 et 1991, j�ai édité ? Bucarest deux revues de BD : Carusel ( 11 numéros) et Proteus (2 numéros)

    YD : Quel était votre style avant de partir aux Etats-Unis ?

    SF : J�ai travaillé dans tous les registres comique et réaliste et j�ai abordé tous les genres de la BD. J�ai dessiné les premi?res planches roumaines western d?s 1984.J�ai reçu , le grand prix de la Convention Européenne de Science-Fiction ? Stressa en Italie.

    YD : Donc en 1991, vous ?tes parti aux Etats-Unis ?

    SF : Oui avec toute ma famille. Je me suis installé ? New York. D?s l�année suivante, j�ai commencé ? travailler chez Marvel sur Conan le Barbare.Je me suis spécialisé dans l�encrage et je travaille pratiquement sur tous les personnages de Marvel : Dr. Strange, Thunder Strike, Thze Mighty Thor, Guardians of the Galaxy, Blade, Spiderman, Magneto, X Force, Génération X-men , X-men, MutantX Fantastic Four, etc..

    YD : Et aujourd�hui ?

    SF : J�ai également encré Buffy, the Vampire Slayer et Angel pour Dark Horse et Undertaker, Stone Cold, Steve Austin, Lady Demon, Chyna, Insane Clown Pose pour Chaos !Comics. Entre 1993 et 1996, j�ai adapté en BD Mack Bolan : The Executioner d�apr?s les romans de Don Pendelto, pour Innovation et Vivid Comics.

    YD: heureux de retrouver vos amis dessinateuts ? l’occasion de ce Festival.

    SF: Certainement. J’ai quitté New York hier soir, suis arrivé ? Roissy et j’ai pris dans la foulée un avion de la Tarom et me voil?..;

    YS: Fatigue ?

    SF: oui, mais heureux d’?tre de retour pour quelques jours au pays.
    http://www.bdzoom.com/index.cfm?page=display&class=article_general&object=dosx20010424194401&rub=interview

    Marii Artisti BD din Romania:
    #12317, de Ovidiu Bufnila la Thu, 18/03/2004 – 03:50
    Gasiti artisti de exceptie in:
    http://www.visualart.ro/
    Fara Artele privirii, scriitorul ar fi o biata insecta. Am invatat sa construiesc imagini in literatura mea de la Salvador Dali si Rembrandt. dar am invatat si de la Sandu Florea, Marian Mirescu, Corto, Gospo si multi alti artisti daruiti.

    #1821 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    The Executioner este o serie care ar putea sa apara in „Carusel”
    Despre colaborarea dintre Sandu Florea si don Pedleton:
    http://www.donpendleton.com/theexecutionercomics.htm

    Don Pendleton’s „Mack Bolan, The Executioner, War Against the Mafia
    Part One, Double Cover Edition, with folded 10″ by 12″ poster inside.
    Adapted and scripted by Don Pendleton and Linda Pendleton.
    Penciled by Sandu Florea; Inked by Mike Dedodato, Sr.; Inside Cover art by Hector Gomez.
    Introduction by David Campiti. End Notes by Don Pendleton. Vol. I, No. 1, Published July 1993, Innovation.

    Don Pendleton’s „Mack Bolan, The Executioner, War Against the Mafia
    Part One, Indestructible Edition.
    Adapted and scripted by Don Pendleton and Linda Pendleton.
    Penciled by Sandu Florea; Inked by Mike Dedodato, Sr.; Cover Art by Joe Pimentel
    Introduction by David Campiti. End Notes by Don Pendleton.
    Vol. I, No. 1, Published July 1993, Innovation.

    Sandu Florea was also able to capture Mack Bolan perfectly in his artistic renderings, much the same way that artist Gil Cohen had always done for the covers of The Executioner novels.

    “The artists are vital to the ultimate result, of course, but we have to call the shots for them and hope that we are connecting with truly creative genius at the other end. We are very fortunate to have the gifted artistic talents of Sandu Florea as well as the rest of the team, and we hope to have them with us all the way on this project. Sandu is a jewel and delight to work with.”

    foto: Inceputurile THE EXECUTIONER, WAR AGAINST THE MAFIA: : Sandu Florea cu Linda si Don Pedleton la standul Innovation – San Diego ComiCon, August 1993

    #1822 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Conventia de la New York va fi foarte mare anul acesta.
    Organizatorul Conventiei s-a schimbat si de asemenea festivitatea s-a mutat la centrul de expozitii Javits Center cu numeroase sali de expozitie
    si este invitat si Hollywood-ul pentru lansarea unor noi filme, intalniri cu actori, etc.
    Intentia lor este de a organiza incepand din acest an cea mai mare Conventie BD din Statele Unite.
    O sa particip si eu anul acesta (februarie 26-28) si o sa vad daca pot da de Xmoor Studios*
    (Sandu Florea)

    *Editorul Robert Garrett va prezenta un preview la comic bookul RUSH, realizat de un desenator roman, Victor Drujiniu (colaborator si la Carusel #3)

    #1823 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    L-am intrebat pe Sandu de desenatorul (penciller/inker/colorist) Adi Granov, nascut in Iugoslavia, probabil Macedonia, care lucreaza la Marvel. Il stie? A lucrat cu el, cumva? Victor Drujiniu l-a descoperit pe net si i-a placut foarte mult.

    Sandu a raspuns:
    De Adi Granov n-am auzit. In schimb il cunosc pe bulgarul Maleev care lucreaza in comics de cativa ani si este foarte bun penciller. De asemenea am colaborat cu Igor (tot penciller) din Croatia care locuieste in Canada si care a lucrat la Marvel si Dark Horse.
    Uite ca se poate!… Deoarece viitorul BD-ului din tara este sub semnul intrebarii tinerii/batranii desenatori ar trebui sa-si incerce norocul peste
    hotare.

    Dupa inca o incercare de a resuscita o revista BD „a la carte” (:D) in Romania, replica lui Sandu pare indreptatita!
    Noi, care am ramas, noi care om ramane, n-avem incotro, decat sa MAI incercam! 🙂

    #1824 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    New York-based inker and penciller SANDU FLOREA has a soft-spoken, gentle demeanor which belies the truth that he was born and reared in Transylvania/ only a few miles from Dracula’s castle. It may explain in part, however, his knack for illustrating horror and fantasy.

    A graduate of the School of Architecture, this talented illustrator has won art awards in Europe, beginning with First Prize at an International Convention of Science Fiction and Fantasy Art, Stressa, Italy in 1980 for comic book illustration. Then, in 1985, 1987, and 1989, Sandu was voted the Best Artist of the Year for Children’s Illustrations in Romania, based on polls among young readers.

    He moved to the U.S. in 1991 and immediately began working in comics, pencilling primarily for Marvel on such
    titles as Captain America, Conan, Doctor Strange, Thor, and War Machine. In 1998, Sandu began to specialize in inking and finishing, easily adapting styles and techniques to accomodate pencillers on such varied books as Generation X and Spider-Man for Marvel; Angel and Buffy the Vampire Stayer for Dark Horse; and Insane
    Clinun Posse and The Undertaker for Chaos!

    Beyond comics, Sandu has freelanced since 1993 for Full Moon Entertainment, creating storyboards as well as concept illustrations for video covers. More recently, Sandu has provided computer generated illustrations for Princeton Review and conceptual art for 3-D
    video game advertisements.

    Sandu’s much-praised recent adaptability in inking styles has surprised editors who were used to seeing a single bold style in both his art and inks.

    Sandu explains, „There are two ways of inking a comic book: The ‘traditional’ way, closely follows the pencil lines with very little change. This type of inking is perfect for tight pencils, but works poorly when the pencilling is loose. I’ve discovered the vast majority of pencilled pages are far from being tight, and inking in a ‘traditional’ manner proves sometimes to be a disaster. So I took it upon myself to embellish, and that’s made a difference. That embellishing is the ‘creative’ way, closely following the pencil line but being ready to change it, improve it, or fix the mistakes, paying close attention to artistic composition of the panels and design of the page, adding texture where necessary. The ‘creative’ inking is not ‘finishing’ but, rather, a way of bringing to the surface the best artistic qualities of the existing drawing. It doesn’t change the concept or the style of the drawing. An inker has to be an artist in his own right in order to be able to use the ‘creative’ type of inking.”

    An article in Insane Clown Posse Newsletter #8, written by „Jumpsteady” (scripter of the ICP comic-book series), wrote this about Sandu: „Sandu is the kind of man that is calm and quiet, but in his eyes there lies another story far deeper then the shades he applies to the
    artwork. With Sandu’s touch, the art is brought into full vivid life as he highlights Jerry’s work and adds shadow and dimension.

    „It is with gifted hands that he releases the darkest side of himself to give each panel that sinister and almost evil look that brings it so nicely together….”

    Hmmm.-.The true Mark of Sandu may not be so far from the shadow of Dracula’s castle, after all.

    http://www.glasshousegraphics.com/
    The Coolest Talent Agency in the World

    #1825 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Mesaj de la Sandu Florea:

    Astazi am fost la Conventie. A fost foarte mare, o multime de lume s-a adunat la coada si, ca niciodata, organizatorii s-au vazut nevoiti sa limiteze fluxul de intrare a vizitatorilor din cauza ca salile de expozitii erau arhipline.
    Biletul de intrare pentru ziua de sambata era de 25 de dolari si trebuia sa stai la coada peste o ora ca sa intri. A fost cea mai mare Conventie din New York la care am participat vreodata si pot spune ca desi suprafata de expunere putea fi comparabila cu trei terenuri de fotbal, supraglomeratia si miscarile haotice ale multimii, datorate in mare masura spatiului redus de circulatie intre standurile de expunere, mi-a lasat o impresie generala deloc agreabila, centrul de conventii Jarvitz transformandu-se dintr-un centru cultural respectabil intr-o gradina zoologica. Desi maine (duminica) este a treia zi a conventiei o sa raman acasa ca sa ma odihnesc.
    Mascota Conventiei a fost o masina Ford T pictata foarte frumos cu scene si personaje din comics si arata absolut superb. Holurile au fost pline de personaje (actori) imbracati in costumele celor mai populari eroi de comics, din filme sau cele de desene animate. Ti-am trimis poze cu
    Captain America si Supergirl.

    Va urez succes la Salonul de la Caracal si va doresc ca si voi sa aveti o coada de o ora la intrare.
    Luati exemplu de la fanii din New York!

    Toate bune.
    Sandu

    PS. Am cautat cu lumanarea Xmoor Studios si nici urma de el! Nu era nici inclus pe lista de participanti si nici nu am vazut vreun afis cu acest nume. E drept ca in vanzoleala de acolo si printre sutele de firme si companii mari si mici e greu sa gasesti pe cineva care nu-i nici macar pe lista de participanti!

    #1826 Răspuns
    _Maxim
    _Maxim
    Participant

    Sandu Florea:

    La New York au loc conventii la fiecare 2-3 luni dar ele sunt mai mici. In primii ani ma duceam la toate dar acum nu mai reprezinta ceva nou pentru mine.
    Singura ratiune de a participa este posibilitatea de a vinde plansele originale returnate de Marvel, DC, Chaos si Dark Horse dealungul anilor si eventual contactul cu noi editori (foarte important pentru artisti aspiranti care nu au de lucru).
    Altfel este foarte obositor deoarece esti bombardat timp de 6-8 ore cu cereri de autografe, negocieri de preturi la plansele originale, discutiii cu fanii si revizuirea unor portfolii ale tinerilor aspiranti la gloria de artisti consacrati.
    Acest lucru este greu de imaginat in Romania dar acest contact cu CEL PUTIN cateva sute de persoane necunoscute intr-o limba straina intr-un timp atat de scurt este un drenaj de energie foarte greu de suportat mai ales ca restul anului stai acasa confortabil si nu vezi pe nimeni necunoscut decat cand iesi la plimbare.
    La toate astea se adauga imensitatea salilor de expozitii pline ochi cu mii de produse de toate genurile (comicsuri noi si vechi, figurine, jocuri etc) si practic zeci de mii de vizitatori frecandu-se unul de altul ingramadindu-se in jurul artistilor de renume pentru obtinerea unui autograf, sau cascand gura la noile jocuri electronice sau la noile filme de desene animate, contribuind din plin la cacofonia generala.
    Cand ma plimbam si eu printre nesfarsitele siruri de standuri in cautarea lui Xmoor Studios in spatele meu era o familie sot, sotie si doi copii care comentau ceea ce vedeau. „This place is a Zoo!” zicea capul familiei intarindu-mi convingerea ca nu eram singurul care avea aceasi impresie despre acest eveniment memorabil.

    (New York, February 26, 2006)

    Pe Robert Garret de la Xmoor l-am gasit pe lista in spatiul AA70!
    Asteptam vesti si de la el, prin Victor Drujiniu, colaboratorul lui din Romania, cu care a realizat proiectul RUSH, prezentat la Conventie!

    invitati au fost:
    Neal Adams
    Brian Michael Bendis
    Jim Lee
    Todd McFarlane
    Brad Meltzer
    Joe Quesada
    Kevin Smith
    Jim Steranko

    Daniel Acuna, Jake Allen, Greg Ayres, Brian Azzarello, Ramón F. Bachs, BIT, Mark Bagely, Al Barrionuevo, Greg Capullo, Jerry Carr, Frank Cho, Chris Claremont, Olivier Coipel , Roman Dirge, David Finch, Keith Giffen, Basil Gogos, Karen Lynn Gorney, Allan Gross, Scott Hanna, Dean Haspiel, Bryan Hitch, Mari Iijima, Klaus Janson, Phil Jimenez, J.G. Jones, Milla Jovovich, KANE, Sook Kim, Neil Kleid, Adam Kubert, Andy Kubert, Jose Luis Garcia Lopez, Don McGregor, Stephanie McMillan, Steve McNiven, Youka Nitta, Michael Avon Oeming, Tom Palmer, Jeff Parker, Stefan Petrucha, Eric Powell, Ted Rall, Tom Raney, Aaron Reiner, Aaron Reiner, Alex Robinson, John Romita, Sr, Douglas Rushkoff, Jesus Saiz, J.J. Sedelmaier, Bill Sienkiewicz, Michael I. Silberkleit, Joe Simon, J. David Spurlock, Arthur Suydam, Neil Swaab, Brian K. Vaughan, Brian Wood…

Vizualizare 15 articole - 16 la 30 (din 114 în total)
Răspunde la: Sandu Florea
Informația ta: